4.

293 74 80
                                    

Ahoj!! Na obrázku Cha Eunwoo <3

Věnováno Anikk23 <3 


,,Tak hlavně že jsi dělal cavyky a teď jsi po něm div neskočil. Ten už určitě nepřijde." ozvala se za mnou Sua. Absolutně jsem na ni zapomněl. 

,,Měla by sis zajít k doktorovi, poslední dobou špatně vidíš. Jsem snad Eunwoo, abych hned skákal po každém, kdo se mi líbí? Nejsem, tak si odpusť ty hloupé řeči. Co je tak špatného na tom dát mu květinu, již ho dokonale vystihuje, abys mluvila takhle?" obořil jsem se na ni. Avšak než stihla něco říct, do obchodu vtrhl Eunwoo. Jako by nás snad slyšel...

,,Proč ty protažené výrazy? Provedl jsi snad něco?" optal se mě a dal mi ruku kolem ramen. 

,,Nic jsem neudělal!" vyhrkl jsem a odstrčil jeho ruku. 

,,Vypadalo to, že se na něj vrhne. Dal mu bílou Kamélii, kterou mu naznačil, že je rozkošný, jak si správně pamatuji." řekla povýšeně. Jako by ji snad patřil celý svět kvůli tomu, že si zapamatovala význam jedné květiny. 

,,Divím se, že si vůbec něco pamatuješ. Nechtěl jsem se na něj vrhnout a byla to jen květina. Proč z toho děláš takovou vědu, když ani neví, jaký je její význam? Už vidím, jak si to doma vyhledává." kroutil jsem nad ní očima. 

,,Woooow, to je ale lásky. Takže jsi mu dal květinu?" optal se hloupě, ačkoliv to musel pochytit z naší konverzace

,,Dal a rovnou za ucho. Příště ho nezapomeň přivítat růží mezi rty, jestli teda nějaké příště bude." prohodila pobaveně. 

,,Proč by neměl přijít? Viděl jsem z dálky, jak se červenal a byl celý nesvůj. Ani mě se tohle nepovedlo a to jsem měl zapnutou košili jen do půlky." 

,,Ještě řekni, že sis ho chtěl proklepnout i takovým způsobem..." už i nad ním jsem korutil hlavou. 

,,To zase ne. Jen ten den bylo moc horko. Jinak s tou kytkou to klidně zkus. Věřím, že by se mu to líbilo." vyhrkl a začal u toho kývat hlavou jako pominutý. 

,,Nechceš jít radši dělat kafe?" nadhodil jsem, dokud mi ještě zbývaly nějaké nervy. 

,,Mám tam brigádníka a touto dobou nechodí tolik lidí." začal vysvětlovat. 

,,Tím jsem ti chtěl naznačit, abys odešel." řekl jsem sarkasticky. 

,,Nebuď na něj takový! To už zase nemáš náladu? V poslední době jsi tak nepříjemný." odfrkla si Sua a protočila očima. 

,,Možná je to tím, že jste na mě v poslední době až moc otravní a já už jsem z toho unavený, a proto bych byl moc rád, kdybyste odešli." pověděl jsem s nevinným úsměvem a ukázal na dveře. 

,,Ale nejdřív aspoň přiznej, že jsem měl pravdu!" vyhrkl ukřivděným tónem. 

,,Měl jsi pravdu a teď už vážně jdi." poraženě jsem povzdechl.

,,Tvůj amorek Eunwoo ti pomůže. Měj se!" zamával mi a konečně se vytratil z mého obchodu. 

,,S tebou vážně není žádná zábava. Půjdu nakoupit, co by sis dal na večeři?" optala se mě Sua. 

,,Uvař, na co máš chuť ty. Víš, že od tebe sním všechno." odpověděl jsem, aniž bych nějak reagoval na její připomínku. Nic dalšího neřekla a jen s veselým úsměvem odešla. Konečeně chvilka klidu. 

Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat