26.

241 73 67
                                    

Ahoj!! Omlouvám se, že jsem nevydala už včera, ale vyskytly se nějaké technické problémy s internetem. 
Věnováno _Yano_Izumi_ :33

,,Tohle jsem chtěl udělat už od našeho prvního polibku." prozradil jsem mu a znovu se nevinně usmál.

Překvapení po těch slovech opadlo a nahradila ho touha.
,,Řekl bych, že je řada na mě." hlesl jsem. Rukou jsem mu vjel do vlasů a trochu mu zaklonil hlavu. Následně jsem spojil naše rty v dlouhý a vášnivý polibek.

Když už znovu přitiskl rty, nemohl jsem dovolit, aby to skončilo tak rychle, a tak jsem pootevřel ústa a doufal, že pochopí, co jsem tím chtěl naznačit. Naštěstí pochopil a jazykem pronikl do mých úst. Vzájemně jsme o sebe třely jazyky. Volnou rukou přejížděl po mých zádech. Mým tělem projela další vlna vzrušení a hlavou mi probliklo, jaké by asi bylo, kdyby se těmi velkými dlaněmi dotýkal mojí nahé kůže. Sám jsem neodolal a též trochu prozkoumal jeho velké záda.

Srdce mi vzrušením tlouklo jako o závod a v břiše jsem pociťoval lehké mravenčení, jak úžasné to bylo. Začal se mnou couvat k posteli. Kousek před ní jsem se musel odtrhnout od jeho rtů a doplnit kyslík. Sotva jsem se párkrát nadechl a vydechl, Sanha mě stáhl k sobě na postel a tentokrát to byl on, kdo pronikl jazykem dovnitř a převzal nadvládu. Bylo až překvapivé, jak rychle změnil svůj postoj.

Rukama jsem zabloudil pod jeho triko. Nevím, co mě to popadlo, ale potřeboval jsem jeho nahou kůži cítit na svých prstech. Možná bych pokračoval dál, ale kvůli nedostatku vzduchu jsem se odtáhl jak od jeho rtů tak i od něj. Opravdu jsem nechtěl hlavně od jeho rtů, již byly tak dokonalé. Po dvou polibcích se staly mou závislostí. Vydýchával jsem se a díval se Binovi do očí.

,,Možná jsem se nechal trochu unést, ale rozhodně toho nelituji." řekl jsem, když už jsem měl dostatek vzduchu.

,,Tvrdil jsi, že už nejsi tak odvážný, ale stále mi přijdeš odvážnější víc než já." pověděl jsem s rudými tvářemi. I když jsem na to též pomyslel, nakonec bych si to nikdy nedovolil, pokud by mi sám neřekl.

,,Sua totiž měla pravdu. Když se na mě tak tiskneš, nejde odolat a trochu si neosahat tvoje vyrýsované tělo. Někdo tak velký a mužný pečuje o křehké květiny a pracuje s nimi. Chtěl bych být tvou květinou."

,,Už jsi mou květinou, i když máš na sobě ještě pár trnů, ale ty snad časem pominou." hlesl jsem s úsměvem.

,,Líbí se mi, když mluvíš tak poeticky..." šeptl jsem a znovu se přitiskl na jeho rty, tentokrát to byly pomalé a něžné polibky. 

,,Chtěl bych o tebe pečovat ještě víc, sledovat tě, jak postupně kveteš a nakonec se rozzáříš v ten nejkrásnější kvítek na světě." mluvil jsem mezi polibky. 

Všechno se zdálo tak krásné a romantické, když v tom se začalo ozývat Bominovo sténání. Oba dva jsme zrudly. Bez kouska studu slastně sténal jméno svého milence. Při pomylšení na to, co zrovna dělají a představě, jak by to vypadalo u nás dvou, jsem náhle znejistěl a zrudnul ještě víc. 

Co když to v Binovi vyvolá ještě větší touhu a bude se chtít dostat do této části? Co pak budu dělat? Na něco takového je ještě moc brzy, no ne? Vždyť spolu ani nechodíme. Počkat! Před chvílí jsem se mu vlastně vyznal, tedy aspoň takhle jsem to myslel. Jen netuším, jak to myslel on. Ahhh, praskne mi z toho hlava! 

Pohladil jsem ho po tváři a lehce se usmál. Nevěděl jsem, na co přesně myslel, ale něco mi říkalo, že bych ho z těch myšlenek měl vytrhnout dřív, než se zblázní. Políbil jsem ho na čelo. 
,,Při tomhle nebude lehké usnout, ale snad ti hudba trochu pomůže." pověděl jsem a vytáhl z kapsy telefon. Najel jsem na svůj odpočinkový playlist a nechal ho přehrávat. Položil jsem telefon na stolek a přikryl Sanhu Dekou. 

,,Děkuji." šeptl jsem. 

,,Dobrou noc a sladké sny." řekl jsem a ovinul mu ruku kolem pasu.

,,Tobě také, nechám si zdát o tobě." s lehkým úsměvem na tváři jsem zavřel oči. Díky Binovo sladké vůni a příjemnému teplu, jež vydával, jsem usínal rychleji než obvykle.

---------------------------------------

I přes to, že jsem včera trochu popíjel, jsem se po probuzení cítil plný energie. Opatrně jsem se vymanil z Binovo paží a sedl si. Podíval jsem se na něj. Vypadal tak sladce, když spal. Pohled mi najednou sklouzl k jeho nahé hrudi.

Tak počkat, nepamatuji si, že by šel spát bez trika a rozhodně vím, že jsem s ním nic, co by obnášelo sundávání oblečení, nedělal. Asi se svleknul v průběhu noci. Představa, jak se ke mně tiskne polonahým tělem, mě přiváděla do rozpaků. Zakroutil jsem hlavou a šel raději vykonat ranní hygienu.

Když jsem byl hotový, šel jsem zkontrolovat ostatní. První po cestě byl Bomin se Sungyoonem. Opatrně jsem otevřel dveře a vzápětí je hned zavřel, když jsem zahlédl Bominovo nahé tělo. To byl hodně špatný nápad. Vážně Pokračoval jsem dál, potřeboval jsem se podívat hlavně na Suu.

Postupně jsem pootevíral pokoje, ale po Sue ani stopy a Eunwoo se také v žádném z těch pokojů nenacházel. Zbýval poslední. Buď byli tam, nebo se někdo z nich už stihl vytratit. Pootevřel jsem dveře a nakoukl dovnitř. Eunwoo ležel na boku a hřbetem ruky přejížděl Sue po tváři. Pohled, kterým se na ni díval, vypovídal o tom, že pro něj není jen kamarádka.

Náhle stočil pohled ke mně. Rychle stáhl ruku zpět, když se naše oči setkaly. Nejspíš jsem viděl něco, co jsem neměl. Zavřel jsem dveře a šel do kuchyně. Postavil jsem vodu na kávu a než se uvařila, poklidil jsem obývák. Otevřel jsem okna, aby se vyvětralo. Vrátil jsem se do kuchyně, kde jsem dodělal kávu a následně si sedl ke stolu.

,,Nebylo to tak, jak si myslíš...ale ani tak se o tom nezmiňuj před Binem." pověděl chraplavým hlasem Eunwoo.

,,Kdybys to neřekl takhle, nic bych si nemyslel, ale teď jsem celkem zvědavý. Jak to tedy je? Stalo se snad něco v noci?"

,,Nic se nestalo a Suu mám moc rád, ale ona to neví a Bin už vůbec ne. Zabil by mě, kdybych si začal s jeho mladší sestřičkou. Tak prosím, neříkej, že jsi nás viděl spolu."

,,Dobře nic neřeknu, ale myslím si, že bys to neměl vzdávat, i když je to jeho sestra. Kdyby viděl, že je šťastná, určitě by nebyl proti."

,,Najednou jsi nějak chytrý ohledně vztahů, ale když jsme ti radili my, nechtěl jsi to poslouchat."

,,Jo, protože já jsem byl moc stydlivý, takže bych stejně nic z toho neudělal. Ale ty jsi úplný opak mě."

,,A kde je vlastně Bin? Strávili jste spolu noc, večer jsem slyšel velice zvláštní zvuky."

,,Sice jsme spali v jedné posteli, ale nic takového jsme nedělali, to byl Bomin..."

,,A já myslel, že využijete příležitosti."

,,Ty jsi vážně idiot." řekl jsem a kroutil nad ním hlavou.

,,Takže jste vedle sebe jen spali? Líbali jste se aspoň?" ptal se dál.

,,Mám taky takhle začít vyzvídat?" optal jsem se nazpátek, aniž bych mu odpověděl.

Pokračování příště...

Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat