24.

248 72 116
                                    

Ahoj!! Věnováno Anikk23 ❤️

Seděl jsem v květinářství a přemýšlel nad Sanhou. Každý den s ním pro mě byl náročnější. Řekl jsem mu, že mu dám tolik času, kolik jen bude potřebovat, ale ta primitivní touha moci se dotknou jeho tváře, obejmout ho nebo políbit na rty, se neustále snažila zastínit mou mysl. Napadlo mě, že by mohlo pomoci se s ním vídat méně, jenže s tím vším, co se teď stalo, jsem ho nechtěl nechávat o samotě. Také jsem neměl jistotu, že omezení kontaktu zmírní mou touhu. I kdybych nad tím přemýšlel sebevíc, nakonec bych vždy došel ke stejnému závěru...holt se budu muset krotit, protože bych bez Sanhy nevydržel snad už ani den.

,,Bine! Koukej laskavě zvednout tu svou velkou zadnici a jdi se převléct! Sanha brzy dorazí do kavárny!" křikla Sua a vytrhla mě tak z myšlenek. Jen jsem pokýval hlavou a šel se převléct do kanceláře.

Než jsme odešli, zastřihl jsem jeden žlutý tulipán. Vešli jsme do kavárny a pozdravili Eunwooa. Očima jsem vyhledal Sanhu. Seděl vzadu s pohledným mužem a stejnou aurou jako měl Eunwoo. Jen jsem doufal, že nebude jako Eunwoo. Vydali jsme se k jejich stolu. Nestačil jsem je ani pozdravit a Sua ihned spustila. Ona a krásní muži...

,,Ale, ale...Sanha si sebou přivedl velice krásného muže. Jsi ještě hezčí, než jsi byl na střední, Bomine." promluvila Sua bez špetky studu, aniž by se třeba nejdřív představila. V duchu jsem si povzdechl a kroutil nad ní hlavou. Co to mám za sestru.

,,Budu muset zklamat, krásná slečno, ale ten muž je již zadaný." ozval se někdo za námi.

,,Další hezounek. Nemusíš se bát, vím, že Bomin preferuje jiné proporce." řekla a mrkla na něj. Lehce se usmál a přistoupil k Bominovi.

,,Omlouvám se za svojí sestru. Upřednostňuje dřív mluvit než myslet. Jsem Moon Bin a tohle je." než jsem to stačil dopovědět přerušila mě.

,,Umím se představit sama. Jsem Moon Sua, budoucí švagrová, Sanhy."

,,Suo!!" okřikl jsem jí.

,,Jen ji nech! Sanha o tobě básní v jednom kuse. Myslím, že má tentokrát pravdu. Cha Eunwoo, těší mě." ozval se Eunwoo a začal pokládat kávu na stůl. Tihle dva mě tak neskutečně vytáčeli, že mi z toho začalo cukat oko. Měl jsem chuť je něčím přerazit.

,,Souhlasím s Eunwooem. Suu poznávám, ale myslím, že my dva se vidíme poprvé, Bine. Jsem Bomin, Sanhovo strážný anděl. Abych nezapomněl toto je můj sladký přítel, Choi Sungyoon."

,,Rád vás poznávám." šeptl potichu a nervózně se usmál. Teď se ostýchal, ale když Sua pochválila Bomina, byl tak ledově klidný.

Kam jsem se to zase dostal, ptal jsem se sám sebe. Přesto jsem se jen nervózně úsmál a vložil se do rozhovoru.
,,Když už jste se tak hezky představili, proč se neposadíte?" nadhodil jsem s lehkým úsměvem. Na víc jsem se nezmohl.

,,Vy dva, nemusíte se cítit tak trapně, stejně by došli k tomu samému závěru. Půjdu ještě pomoc obsloužit ostatní a pak se k vám přidám." pověděl s úsměvem a odešel.

,,S kým já se to bavím?" povzdechl jsem si.

,,Občas si pokládám tu samou otázku, že Bomine?" nadhodil jsem.

,,Ještě jsem ani nezačal a ty takhle?" ohradil se Bomin.

,,Dej mu tu květinu, nebo chceš, aby ti uvadla v ruce?" popostrčila mě Sua.

Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat