Ahoj!!
Moje nejoblíbenější písnička od Astra :33 Mohla bych ji poslouchat celý den, ale stejně bych si jí druhý den musela pustit znovu :D Hned na začátku uprostřed je náš milovaný pár <3
Druhý den v kavárně:
,,Ahoj! Promiň mi to čekání, byl jsem opět navštívit Hyunjina a nějak se to protáhlo." pověděl jsem s omluvným úsměvem a objal jej.
,,Ahoj! Nic se neděje." hlesl a též mě objal. Následně jsem si sedli a čekali na naši kávu.
,,Potkal jsem tady starého známého a všiml jsem si, že se s ním také bavíš. Nechci nic říkat, ale měl by sis na něj dát pozor." znovu promluvil. Jeho poznámka mě zarazila. Měl snad na mysli Bina?
,,Na koho bych si měl dávat pozor?" optal jsem se schválně.
,,Na toho líbezného prodavače květin, Moon Bina. Svým úsměvem dokáže okouzlit, ale u něj nikdy nevíš, co za tím úsměvem nakonec skrývá. Nenaleť mu na ty jeho květiny jako ostatní." odpověděl mi a mile se usmál. Nelíbilo se mi, jak o něm mluvil a také jsem hodlal nevěnovat tomu další pozornost. Přijdu sám na to, jaký je.
,,Nemusíš si o mě dělat starosti, jsme jen přátelé. A kdyby něco, umím se o sebe postarat." řekl jsem s úsměvem. Zahlédl jsem Eunwooa, jak se k nám blíží s kávou. Zeširoka jsem se na něj usmál.
,,Můj roztomilý přítel má ten nejkrásnější úsměv na světě. Mám to ale štěstí, že ho smím vidět každý den." pověděl zasněně a políbil mě na tvář. Automaticky jsem zrudl. Co to do něj zase vjelo?
,,Že ses nepochlubil novým přítelem..." pověděl překvapeně Rocky a v jeho očích se zračila nedůvěra. Nevinně jsem se usmál a v rychlosti přemýšlel, co bych na to měl říct.
,,Sanha se nerad chlubí. Víte, myslí si, že si nezaslouží být šťastný, a tak to nedává moc najevo." Eunwoo promluvil dřív.
,,Eunwoo? Co to vyvádíš?" nadhodil jsem s hraným úsměvem a povytáhl jedno obočí.
,,Oh, promiň. Vím, jak to nemáš rád, ale nemohl jsem si pomoc, zbožňuji tvé tvářičky, stejně jako tvé dokonalé a plné rty, takže mi musíš prominout ještě tohle." hlesl s lehkým úsměvem a vzápětí se jeho rty na kratičkou chvíli ocitly na těch mých. Z jeho náhlého útoku jsem byl tak vykolejený, že jsem nedokázal nijak zareagovat.
,,No, vychutnejte si kávu, musím jít zpět do práce. Než odejdeš, zastav se za mnou." opět promluvil a věnoval mi úsměv. Následně se vrátil k přípravě kávy.
,,Takže sis opravdu našel přítele. Jak dlouho spolu jste?" optal se a stále si mě zvláštně prohlížel.
,,No nějakou dobu už to je...a co ty? Máš teď někoho?" snažil jsem se odvést pozornost od Eunwooa.
,,Ne. Štěstí mi nějak nepřeje a když už se někdo objeví, není k mání." odpověděl mi posmutněle.
Nakonec jsme téma změnili úplně a když jsme dopili kávu, Rocky se se mnou rozloučil s tím, že má ještě nějakou schůzku a odešel. U stolu ho vystřídal Eunwoo.
,,Proč jsi to udělal?" nadhodil jsem. Rukama mi naznačil, že neví, co mám na mysli. Ukázal jsem na své rty. Ne že by mi až tak vadilo, spíš mě zajímalo, proč se v Rockyho blízkosti chová takhle. Podle toho, jak se chytil za bradu, nejspíš přemýšlel, co odpovědět.
ČTEŠ
Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️
Roman d'amour,,Stále nevěříš?" optal jsem se a ruce mu omotal kolem pasu. ,,Nevěřím? Jak to myslíš?" nadhodil jsem a hladil Moonbinovo ruce. ,,Jestli stále nevěříš na šťastné konce?" přiblížil jsem mu svou otázku a letmo jej políbil na tvář. Otočil jsem se k...