Ahoj!!
Opět začal boj o nadvládu, v němž jsme se ani jeden nechtěl vzdát, a proto trval příliš dlouho a nakonec skončil bez vítěze.
Naše vzrušení mírně pominulo a vystřídal ho hlasitý smích. Leželi jsme vedle sebe na boku a vzájemně si hleděli do očí. Přiložil jsem mu dlaň na tvář a usmál. Úsměv mi opětoval.
,,Takhle ti to opravdu sluší." šeptl jsem a letmo jej políbil.
,,Tobě víc. Bohužel ani tvůj překrásný úsměv nedokáže zahnat ty nehezké myšlenky." šeptl jsem a zkusil se dostat nad něj, ale bohužel skončilo to přesně naopak.
Zmařil jsem jeho pokus dostat se nade mě. Chytil jsem ho za ruce a dal mu je za hlavu. Tentokrát jsem mu nechtěl dát sebemenší možnost, že by to mohl zvrátit.
,,Měl by ses vzdát, abych ti mohl ukázat, jak dobře z tebe ty zlé myšlenky dostanu." pověděl jsem s úšklebkem.,,Fajn, vzdávám se, ale buď něžný." šeptl jsem a neubránil se úsměvu. Měl jsem trochu obavy, protože jsme se v téhle situaci ocitl poprvé, ale snažil jsem se uklidnit tím, že Bin jistě ví, co dělá.
,,Nemusíš se bát, o své květiny přeci pečuji jen něžně a s láskou. Ty jsi ta nejdražší květina má světě, takže budu ještě opatrnější." řekl jsem a něžně ho pohladil po tváři. Sklonil jsem se k jeho rtům a lehce o ně třel svými rty, než jsem se přesunul na jeho krk a opět od něj putoval níž a níž, dokud jsem nenarazil na tu otravnou látku. Pohlédl jsem na něj, abych se ujistil, zda si to nerozmyslel.
,,Baví tě mě mučit?" nadhodil jsem, když opět přestal a hodil po něm smutná očka. Rázem se mé kraťasy ocitly vedle postele. Nemohl jsem popřít svou netrpělivost. Bylo to tak dlouho, co jsem prováděl podobné aktivity. Projela mnou další vlna vzrušení, když mě svými vlhkými rty líbal jen kousíček od toho nejchoulostivějšího místa na mém těle. Slastně jsem vydechl. Zavřel jsem oči a opět se nechával unášet rozkoší.
Svými rty jsem zkoumal do teď neprobádané části Sanhovo těla a tu nejcitlivější si nechal naposled. Než jsem se k ní však dostal ústy, nejprve jsem si na malou chvilku propůjčil jeho rty, a začal ji zkoumat dlaní. Vzdychal mezi polilbky a lehce mi zarýval prsty do zad. Poté jsem dlaň nahradil ústy a s něhou pečoval o jeho chloubu. Využil jsem příležitosti a začal jej připravovat na další krok.
Pocit cizího tělesa uvnitř mě byl opravdu zvláštní. Nenazýval bych to příjemným ale ani nepříjemným. Byli to tak zvláštní, avšak svým způsobem se mi to začínalo líbit. Ať už jsem se snažil kontrolovat svou hlasitost sebevíc, nešlo to. Připadal jsem si tak lacině, a přesto jsem stále toužil po větší rozkoši.
,,Netrap mě tolik a ukaž mi, jaký je to pocit mít tě v sobě." vydechl jsem svou prosbu.Vzhlédl jsem k němu. Oči měl přivřené a v rukou svíral prostěradlo. Byl na něj dokonalý pohled. Natáhl jsem se k němu pro polibek.
,,A já myslel, že to budeš chtít oddálit co nejvíc." prohodil jsem s úsměvem.,,Někdy je lepší nemyslet. Když se mnou děláš, co děláš, jak bych nemohl chtít víc?" nadhodil jsem, aniž bych očekával odpověď. ,,A taky není fér, že já se ti ukázal celý a ty máš pořád na sobě kalhoty." dodal jsem a rukou zatáhl za pásek.
,,Možná jsem tě jen nechtěl vystrašit." zavtipkoval jsem.
Zakroutil jsem hlavou a neubránil se úsměvu. Jeho slova jsem nebral vážně.
,,Už dost mluvení a šup s tím pryč, než to z tebe strhnu." pohrozil jsem mu a byl jsem tak ochotný i učinit.,,Nakonec asi není tak nevinný, jak jsem si myslel..." šeptl jsem si pro sebe a na chvíli se od něj vzdálil, abych se zbavil těsné a už poměrně dost otravné látky.
,,Taky jsem ti nikdy netvrdil, že jsem." špitl jsem tiše a sledoval, jak ze sebe hlemýždím tempem dává věci dolů. Opravdu si liboval v mučení.
,,Vážně chceš přejít rovnou k tomu? Není přeci kam spěchat a nemyslím si, že bys byl plně připraven." optal jsem se pro jistotu. Nechtěl jsem riskovat, že bych mu způsobil byť jen sebemenší bolest i přes to, že to pro mě samotného bylo již k nevydržení.
,,Víš co? Zapomeň na to, co jsme říkali. Nehleď na mě jako na květinu, ale zralého muže, který něco snese a už začni!" pobídl jsem ho a na důkaz vážnosti svých slov, jsem jej chytil za ruku a stáhl ho na sebe. Přivlastnil jsem si jeho rty a opět jej vášnivě líbal. Rozpojil jsem naše rty a toužebně se na něj podíval.
,,Doufám, že nebudeš litovat." pověděl jsem, načež se jen ušklíbl a hlavou pokynul, abych začal. Hodlal jsem mu splnit jeho prosbu. Dal jsem mu nohy od sebe a vtěsnal se mezi ně. Sklonil jsem se k jeho rtům, abych odvedl jeho pozornost a pronikl do něj.
Prohnul jsem se v zádech a skousl mu ret, když do mě pronikl. Kdyby mě netlumil svými ústy, jistě by mě slyšeli až venku. Věděl jsem, že se to neobejde bez bolesti, ale bylo to horší, než jsem čekal.
Odlepil jsem se od jeho rtů a olízl si svůj od krve. Jeho pohled mluvil za vše a to jsem se opravdu snažil. Začal jsem jej sázet polibky na krku a rukou ho hladil na boku, abych mu pomohl se uvolnit. Když sevření povolilo, opět jsem se sklonil k jeho měkkým polštářkům a začal se pomalu pohybovat.
Díky jeho šikovným rtům, bolest po chvilce ustoupila. Začínal jsem pociťovat větší touhu a snad jako by mi četl myšlenky, se ve mně konečně pohnul. Když spojil naše rty, poslušně jsem jej vpustil dovnitř. Něžně jsme o sebe třely jazyky. Rukou jsem mu vjel do vlasů a druhou mu přejížděl po zádech. Celým mým tělem probíjely vlny vzrušení. Bylo to tak úžasné, že se to sotva dalo popsat slovy. A tak moc se mi to zalíbilo, že jsem se začal pohybovat pánví proti němu.
Už tak měl problémy na začátku a teď se snažil nastavit rychlejší tempo. V duchu jsem nad ním kroutil hlavou. Ovšem nemohl jsem mu nevyhovět. Přidal jsem na rychlosti a začal jeho krk sázet polibky. Stále rostoucí touha se stala nekontrolovatelnou a já se jí nechal unést a zrychlil ještě víc, i když jsem věděl, že díky tomu newvydržím tak dlouho.
Mé steny se rozléhaly pokojem. Ať už jsem se snažil sebevíc, nedalo se udržet zpátky. Bylo až k neuvěření, jak skvěle jsme do sebe právě zapadaly. Pocítil jsem náhle zrychlení a také větší těsnost, což značilo blížící se konec. Já na tom byl dost podobně...a po několika dalších přírazích byl konec.
,,Miluji tě." hlesl jsem ochraptěle a políbil jej, když si lehl vedle mě na bok.
,,Taky tě miluji." odvětil jsem a přitáhl si ho k sobě.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️
Romance,,Stále nevěříš?" optal jsem se a ruce mu omotal kolem pasu. ,,Nevěřím? Jak to myslíš?" nadhodil jsem a hladil Moonbinovo ruce. ,,Jestli stále nevěříš na šťastné konce?" přiblížil jsem mu svou otázku a letmo jej políbil na tvář. Otočil jsem se k...