Ahoj!!
Opravdu jsem neměl v plánu nic nemravného, ale když jsem seděl na posteli a koutkem oka sledoval, jak se převléká, probouzely se ve mně určité touhy. Aniž bych si to uvědomil, už jsem na něj nehleděl jen koutkem oka, ale doslova jsem na něj zíral. Až když přišel ke mně a pohladil mě po tváři jsem si uvědomil, jak jsem musel působit.
Sklonil jsem se k němu a přiložil mu dlaň na tvář, což ho ještě více rozhodilo.
,,Ty se nepřevlékneš?" optal jsem se a zlehka se usmál.,,Co-cože? Jo. Převléknout...jasně, hned se převleču. Jen jsem se nějak zamyslel." začal jsem plácat nesmysly, ale prostě jsem si nemohl pomoc.
,,A mám ti s tím pomoc?" nadhodil jsem a rukou, kterou jsem měl na jeho tváři, jsem sjel níž a prsty mu zalezl pod látku u klíční kosti, o níž jsem se lehce otřel. Chtěl jsem ho jen maličko poškádlit.
,,Nic jiného si nepřeju." vypadlo ze mě. Nejradši bych si dal pohlavek. Nechtěl jsem to před ním přiznat.
,,Teda, ne. Takhle jsem to nemyslel. Zvládnu to sám." snažil jsem se to zakecat, i když mi přišlo, že už jsem se prozradil na plné čáře.,,Jen jsem vtipkoval, vím, že to zvládneš." pověděl jsem se smíchem a mrkl na něj. Už jsem se chystal dát ruku pryč, ale než se tak stalo, omotal mi tu svou kolem krku a spojil naše rty.
,,Vlastně mě napadlo, proč nepokračovat v našem rozhovoru z té párty...myslím, že jsem skončil někde tady." šeptl jsem, když jsem se odlepil od jeho rtů a volnou rukou mu vjel pod triko. Začal jsem přejíždět po té hebké kůži.
,,Možná bys měl raději přestat. Riskuješ, že bych tě opravdu mohl dostat z toho oblečení." hlesl jsem a držel se, abych nezasténal.
,,Můžeš zkusit zjistit, jestli mi to vadí nebo ne..." prohodil jsem s úsměvem a stáhl ho vedle sebe. Přivlastnil jsem si jeho rty a rukama zabloudil pod tu otravnou látku, již mě štvala čím dál víc. Ze rtů jsem přešel na jeho krk.
Když jeho vlhké rty začaly pečovat o můj krk, neudržel jsem se, a tiše zasténal. Jestli v tom bude pokračovat, bude opravdu těžké držet se na uzdě, pomyslel jsem si. Ale abych nezůstával pozadu, také jsem vyklouzl pod volnou látku a konečky prstů zlehka přejížděl po jeho kůži.
Začal jsem mu rolovat triko nahoru, ale látka se zasekla o jeho mužné ruce. Odtáhl jsem se a zlehka se usmál. Pochopil, co mám v plánu a ruce zvedl. Chvíli jsem si jej prohlížel a začal si kousat rty. Měl dokonalé tělo.
,,Nechci se jediný cítit trapně..." šeptl jsem a povalil ho na postel. Sklonil jsem se k němu a věnoval mu polibek. Pomalu jsem mu hrnul triko nahoru. Sklonil jsem se k jeho sněhovémz bříšku a začal jej sázet polibky. Jelikož nic nenamítal postupoval jsem stále dál a dál, dokud triko neskončilo vedle něj.
Kousal jsem se do rtu, abych nevzdychal. Ale sem tam mi stěn unikl. Kdo by se mi divil, když o mé tělo pečovaly jeho šikovné rty. Bylo to dokonalé, ale náhle jsem začal pociťovat ještě větší nervozitu. Nějak jsem nechtěl zacházet dál a jen zůstat u těchto nevinných doteků.
Všiml jsem si, jak byl zničehonic napjatý. V duchu jsem se začal smát nad jeho nevinností, již působila tak roztomile. Nemůžu popřít, že bych chtěl, aby to zašlo dál, ale nakonec nebylo kam spěchat. Navíc by bylo nevhodné zajít dál, dokud se nevyjasní, jak na tom jsme.
,,Nemusíš se bát, dál už nezajdu. Přeci jen jsem ti chtěl pomoct se z toho dostat, aby ses mohl převléknout." pověděl jsem a usmál se.,,Promiň...na některé věci ještě stále nejsem připravený." šeptl jsem a stočil pohled do strany.
,,Hlupáčku, nemáš se za co omlouvat." řekl jsem a políbil jej na tvář.
Zvedl jsem se z postele a převlékl se do věcí na spaní. Poté jsem si lehl k Binovi, jenž byl stále bez trika. Chce mě snad mučit?
,,Ty se neoblíkneš?" optal jsem se a díval se na jeho vypracovanou hruď.,,V noci je mi vždy vedro a nesnesu na sobě tričko, takže pokud ti to nevadí, radši bych spal bez něj."
,,Ne, nevadí. Nakonec i v tomhle měla Sua pravdu. Sice mš to bude mučit, ale přežiju to." ke konci jsem se ztišil a stále sledoval ty dokonalé rysy.
,,Nemusíš se dívat." pověděl jsem a neubránil se smíchu.
,,Když ono to nejde. Rád se na tebe dívám." hlesl jsem a dvěma prsty obkresloval jeho břišní svaly, ale on mě zastavil.
,,Nevím, kdo tu koho mučí. Zavři oči a spi." šeptl jsem a věnoval mu polibek na dobrou noc. Následně jsem si ho přitáhl až k sobě a omotal mu ruku kolem pasu. Zavřel jsem oči a spokojeně se usmál. Konejšivě jsem ho hladil po zádech, dokud jsem neusnul.
Poslechl jsem ho a zavřel oči. Ignoroval jsem fakt, že se tisknu k jeho nahé hrudi a vnímal jen příjemnou vůni a hlazení zad. Každou sekundou jsem se ocitla víc a víc v říši snů.
Když jsem se ráno probudil, Bin v posteli nebyl. Vydal jsem se do koupelny, ale koupelna byla prázdná. Když už jsem byl uvnitř, vykonal jsem ranní hygienu. Následně jsem se vydal do kuchyně, kde jsem našel i Bina. Vůně kávy mě udeřila do nosu stejně jako sladké pečivo na talířích.
,,Dobře ráno, to už jsi stihl jít i ven?" optal jsem se hloupě.
,,No vzbudil jsem se poměrně brzy a už jsem nemohl znovu usnout, tak jsem ten čas využil takhle. Původně jsem tě chtěl sledovat, jak roztomilé spinkáš, ale bál jsem, že bych tě mohl vzbudit."
,,Jak moc chceš, abych ti propadl?" optal jsem pro sebe a usmál se.
,,Co jsi říkal? Že už jsi mi propadl, nebo bych se měl snažit ještě víc?" optal jsem se nazpátek a přistoupil k němu, abych jej mohl políbit.
,,Říkal jsem, že by ses možná mohl—" náhle zazvonil zvonek. Nikoho jsem nečekal, že by snad Eunwoo nebo Sua? Pohlédl jsem na Bina, zda nemá nějaké tušení. Ale nesouhlasně zakýval hlavou. Vydal jsem se tedy ke dveřím a podíval se přes kukátko na nezvaného hosta, abych ho při nejhorším odmítl. Ale když jsem viděl ji, nemohl jsem odmítnout.
Pokračování příště....
ČTEŠ
Maybe I'm Your Happy Ending [Sanha x Moonbin] (Astro) ✔️
Romance,,Stále nevěříš?" optal jsem se a ruce mu omotal kolem pasu. ,,Nevěřím? Jak to myslíš?" nadhodil jsem a hladil Moonbinovo ruce. ,,Jestli stále nevěříš na šťastné konce?" přiblížil jsem mu svou otázku a letmo jej políbil na tvář. Otočil jsem se k...