Çanta

471 80 179
                                    

1 hafta sonra

Gözlerimi açtığımda yorgun hissettiğim bedenimle yatağımda doğruldum.Son günlerde ağrı,iştah kaybı ve halsizlik benimleydi.

Elimi saçlarımdan geçirdikten sonra hissettiğim şeyle kafamdan indirdim.Gördüğüm saç telleriyle yastığıma baktım,bir kısmı da üzerindeydi.Dolu gözlerimle tekrar ellerime baktığımda odamın kapısı açıldı.

Kafamı kaldırdığımda Jaehyun'la göz göze geldim.Yatağa yaklaştığında bir şey demeden ayağa kalktım.Elimdeki saçlarla beraber odadan çıktığımda peşimden geldi.

Banyoya girmeden kolumu tutup durdurdu.

"Hoseok-"

"Bunun olacağını biliyorduk değil mi?Merak etme,iyiyim."

Banyoya girip kapıyı kilitledim.Musluğu açıp yavaşça yere oturdum ve sırtımı kapıya yasladım.Ellerimdeki saçlara bakarken gözyaşlarımı daha fazla tutamadım.

Elimi saçıma her attığımda tutamlarım dökülüyordu.Elbette bunu biliyordum ama yine de görmek...

Biraz ağladıktan sonra yerden kalkıp saçları çöpe attım.Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım.Odama girdiğimde Jaehyun'un yataktaki saçları temizlediğini gördüm.

Yorganımı düzelteceği sırada elini tuttum.

"İşine git Jaehyun,ben hallederim."

"Bak istersen bugün izin-"

"Hayır" kafamı iki yana salladım.

"Evden çalışıyorum zaten biliyorsun.Kendimi çok yormayacağım tamam mı?"

Yorganı bırakıp tamamen bana döndü.

"Kahvaltın hazır.Biliyorum iştahın pek yok ama olabildiğince ye.Hiçbir iş yapma akşam gelince ben hallederim.Bir şey olursa ara saatin bir önemi yok."

Gülümsedim.

"Tamam anne."

Bir koluyla sarılıp saçımı öptü.

"Akşam görüşürüz."

Boynumdaki kolunu tuttum.

"Görüşürüz."

Odamdan çıktığında yatağıma bakakaldım.Kapının sesini duyduğumda çıktığını anladım.Yatağın kenarına oturup bir süre bekledikten sonra kalktım.Yorganımı düzeltip hırkamı giydim.

Güçsüz hissettiğim için önce bir şeyler yemem gerekliydi.Odamdan çıkıp mutfağa girdim.Gördüğüm kahvaltı masasıyla dolu gözlerimle gülümsedim.

Taze portakal suyu vardı ve sevdiğim peynirli omletten yapmıştı.Kızarmış ekmekler hala sıcaktı.Hemen oturup yemeye başladım.

Onun arkadaşım olması en büyük şansımdı.Bu akşam son zamanlardaki iyilikleri için bir şeyler yapmam lazımdı.

---

Kahvaltıdan sonra işimin başına geçtim.Telefonum çaldığında bilgisayarın yanına uzanarak alıp açtım.

"3.arayışın Jaehyun.İyiyim,çalışıyorum."

"Bir şey istiyor musun diye soracaktım.Akşam gelirken alırım."

"Bu da 3.soruşun ve cevabım hala hayır."

"İyi be."

"İşinin başına dön yoksa kovulacaksın.Toplantın yok muydu?"

"O bitti,şimdi şantiyedeyim."

"Nasıl gidiyor?"

"Çok iyi."

Hoseok'un 6 rengi | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin