Yakın

259 53 119
                                    

Ertesi gün

Bugün nikah vardı.Kahvaltı boyunca dün öğrendiğim şeyleri belli etmemeye çalıştım.Jaehyun annemlere bir şeyler anlatırken hepsi keyifle dinliyordu.

Bir yanında Becky,diğer yanında annesi Yunhee teyze vardı.Bakışları beni bulduğunda gülümsedim.O da gülümsedi ve anlatmaya devam etti.

Meyve suyumu içerken Yoongi elimi tuttu.Yanıma baktığımda gülümsedi.Bardağımı bıraktığımda baş parmağıyla elimi okşamaya başladı.

Dokunuşu beni tamamen rahatlatmıştı.

Babam yine ona tek kaşını kaldırarak baktığında yerinde kıpırdandı.Güldüğümde yanıma yaklaştı.

"Sanırım baban benden hoşlanmadı."

"Olabilir."

"Ne?"

"Annem gibi sıcakkanlı değildir."

Hafifçe öksürüp babama döndü.

"Balık tutmayı çok seviyormuşsunuz.Bir gün sizinle balığa gitmek isterim."

"Bunu sevdiğimi nereden biliyorsun?"

"Hoseok bahsetmişti."

Bunu kesinlikle ben söylememiştim.Jaehyun'a baktığımda gülmesini durdurarak önüne döndü.Onun işi olduğunu anladım.

Babam arkasına yaslandı.

"Olabilir."

Yoongi gülümseyerek kafasını salladı.Kısa bir sessizlikten sonra Yunhee teyze ayağa kalktı.

"Artık gidip hazırlanalım.Birkaç saat sonra nikah olacak."

Annem ona baktı.

"2 saat sonra kuaförde olacağım.Sen de Becky'yle gel olur mu?"

"Olur,orada görüşürüz."

Jaehyun ve Becky de onunla beraber kalktı.Üçü mutfaktan çıktığında peşlerinden gittik.Becky tuvalete gitme bahanesiyle kolumu tutup beni içeri çekti.

"Yoongi'yle çok yakın görünüyorsunuz."

"Öyle mi?"

"Evet.Yoksa erkek arkadaş pardon,sevgili oyunu gerçek mi oluyor?"

"Sanırım."

"Ne?!"

Bağırdığında elimle ağzımı kapattım.

"Sessiz ol."

"Ona hislerini söyledin mi?"

"Söylemedim ama öyle anlar yaşıyoruz ki..."

"Eee?"

"Onun da bana hisleri var gibi."

Ellerimi tuttu.

"Çok sevindim."

"Ben de."

"Makyajını kim yaptı?"

"Yoongi."

"Erkek arkadaş-sevgilin de çok marifetliymiş."

Güldüğünde ben de güldüm.İyileşmeme ihtimalim dünden beri aklımı kurcalasa da artık anı yaşamayı düşünüyordum.

Tuvaletten çıktığımızda Becky de gitti.Odama girip ilacımı içtim.Dolaptan takım elbisemi çıkardığımda Yoongi de içeri girdi.

"Konuşmamız gerek."

"Konuşalım."

Takımı kılıfından çıkardığımda yatağıma oturup beni de yanına çekti.

"Ailene artık bunu söylemelisin."

Hoseok'un 6 rengi | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin