1 ay sonra
"Memnun oldum efendim."
"Ben de oğlum."
Bayan Min gülümsediğinde Bay Min'in de elini sıktım.Namjoon'la sarılıp oturduğumda Yoongi yanıma yerleşti.Onun ailesiyle tanışacağım için yol boyu heyecanım dinmemişti.
"İsterseniz biraz dinlenin sonra hep beraber yemek yeriz."
Yoongi elimi tutup ayağa kalktı.
"Haklısın anne.Hoseok yoruldu,dinlensin."
Kafamı sallayıp ayağa kalktım.Beraber onun odasına geçtiğimizde beni yatağına oturttu.Çantamdan eşofman ve tişört çıkarıp yanıma koydu.
Elini tutup yanıma çektiğimde oturup bana baktı.
"Ne oldu?"
"Benimle uyur musun?"
"Seve seve."
Eşofmanı boşverip yatağına uzandım ve onu yanıma çektim.Kafamı göğsüne yasladığımda bana sarılıp saçlarımı öptü.
"Hadi biraz uyu."
"Sen de yorgunsun.Sen de uyu."
"Bütün yorgunluğum şu anda geçti."
Kafamı kaldırıp gözlerine baktım.Bir elimi yüzüne koydum ve dudaklarına uzandım.Onu öptükten birkaç saniye sonra karşılık vermeye başladı.
Ellerini belime sarıp beni üzerine çekti.Öpüşmemiz yoğunlaşırken üzerine uzandım.Bir elini kalçama indirip tuttu,diğeriyle de tişörtümün altından belimi okşadı.
Onu daha iyi öpebilmek için biraz yukarı çıktığımda penislerimiz birbirine değdi.Dudaklarına boğukça inlediğimde geri çekildim.Güldüğünde ben de gülümsedim.
"Afedersin."
"Önemli değil güzelim."
İki eliyle kalçalarımı tutup sıktı.
"İnlemeni duymak hoşuma gidiyor."
Dudaklarımı yalayıp bir elimi ikimizin arasına uzattım.Pantolonunun üzerinden penisini önce yavaşça okşadım sonra da sıktım.O da kısık sesle inlediğinde yüzüne yaklaştım.
"Benim de öyle."
"Prezervatifim yok.Hemen gidip alabilirim."
Peruklu olduğumda buna gerek duymuyorduk ama hala tam iyileşmediğim için seviştiğimiz her anda kullanıyorduk.
"Burada yapmayacağız değil mi?"
"Neden?"
"Ailenin evindeyiz."
"Gidene kadar bekleyemem."
"Sadece 3 gün."
"Sen böyle şeyler yaparsan gayet uzun bir süre."
Üzerinden inip kafamı tekrar göğsüne yasladım.Birkaç saniye sonra yerinde doğruldu.
"Tuvalete gitmem gerek."
Güldüğümde hızla yataktan kalktı ve odadan çıktı.Arkasından bakarken bir kere daha ne kadar şanslı oluğumu düşündüm.
O kesinlikle benim ömrümü geçirmek istediğim adamdı.Yoongi benim için aşkın tek anlamıydı.
3 gün sonra
"Tanıştığıma çok memnun oldum" dediğimde Bayan Min bana sarıldı.Ben de ona karşılık verdiğimde birkaç saniye sonra gülümseyerek ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoseok'un 6 rengi | Sope
Fanfiction"En sevdiğim" dedi yanağımı okşarken. "Sensin." Tanrım...Vücudumdaki tüm kanın yüzümde toplandığına emindim.Elini tutarak bakışlarımı gözlerine çevirdim.Bana öyle güzel bakıyordu ki sanki dünyadaki en güzel şeydim. "Doktor Min." Dolu gözlerimle gülü...