Hoseok
Odaya alındığımda ilk gelen kişi hemşire Wheein olmuştu.Beni kontrol ettikten sonra önümde durdu.
"Nasıl hissediyorsun Hoseok?"
"Yorgun."
Maskenin üzerinden gözlerinin kısıldığını gördüğümde gülümsediğini anladım.Odadan çıktığında önüme dönüp yorgun vücudumla öylece tavana bakmaya başladım.
Yoongi'yi o kadar özlemiştim ki onu hayal ettiğim anları düşündüm.Ne zaman bu kadar aşık olmuştum?Ne zaman ona böyle tutulmuştum?
Kapı açıldığında oraya döndüm.Jaehyun ve Becky içeri girdiğinde dolan gözlerimle baktım.Jaehyun sedyeye yaklaşıp elimi tuttuğunda gözyaşlarımı akıttım.
Öleceğim diye o kadar çok korkmuştum ki...Yoğun bakımdayken kendimi buna hazırlamıştım.
Jaehyun da ağlamaya başladığında Becky diğer elimi tuttu.Ona baktığımda o da gözyaşlarına boğuldu.Bu çok duygusal bir buluşma olmuştu.
"Seok'um."
Jaehyun konuştuğunda ona döndüm.Yüzüme yaklaştı.
"Nasılsın?"
"İyiyim."
"Doğru söyle."
"Gerçekten iyiyim."
Kafasını salladığında Becky elimi sıkı sıkı tuttu.
"İyi görünüyorsun kanka."
"İyiyim zaten kanka."
Gözlerini silip gülümsediğinde ben de gülümsedim.İkisinin de ne kadar uykusuz ve kötü göründüğünü fark ettim.
"Aslında" dedim gözlerim yavaşça kapanırken.
"Uykum var."
"Uyu Seok'um."
"Siz de gidip uyuyun ve dinlenin."
"Kanka-"
"Gidin Becky,uyuyacağım.Sonra görüşürüz."
İkisi birbirine bakıp kafasını salladığında gülümsedim.Gözlerimi zorlukla açık tutarken ikisi de elimi yavaşça bırakıp odadan çıktı.
Yoongi'nin görüntüsü gözlerimin önünden geçerken gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
---
Elimde hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi yavaş yavaş açtım.Hava kararmıştı,gece lambasının loş ışığında yanıma baktım.
Jaehyun'un beni dinlemeyip geleceğini biliyordum.Kafası yatağa düşmüş uyukluyordu.Serum takılı olan kolumu kaldırıp saçlarına dokundum.
Kafasını kaldırıp gözlerini açtığında Yoongi'yi görmemle duraksadım.Yanındaki gece lambasını da açtığında yüzünü tamamen gördüm.
Maskesinin açıkta bıraktığı küçük gözleri kırmızıydı.Çok uykusuz ve yorgun görünüyordu.Diğer elini yüzüme koyup sessizce durdu.
Gözlerim dolduğunda bakışları beni buldu.Zorlukla yutkunduğumda elimi sıkı sıkı tuttu.
"İyi misin?Ne oldu?"
"İyiyim.Sadece-"
Gözyaşlarım akarken ayağa kalktı.
"Sevgilim."
"Öleceğim diye çok korktum."
Birkaç damla gözyaşı aktığında yanıma yaklaştı.Yana kayıp ona yer açtığımda uzandı.Kolunu açtığında serum takılı kolumu düz tutup diğeriyle sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoseok'un 6 rengi | Sope
Fanfiction"En sevdiğim" dedi yanağımı okşarken. "Sensin." Tanrım...Vücudumdaki tüm kanın yüzümde toplandığına emindim.Elini tutarak bakışlarımı gözlerine çevirdim.Bana öyle güzel bakıyordu ki sanki dünyadaki en güzel şeydim. "Doktor Min." Dolu gözlerimle gülü...