Pembe-gri

234 49 94
                                    

Lunaparkta benim için kazandığı oyuncak kediyi aldım.Bana onu hatırlatıyordu.Turuncu saçlarımla beraber yatağa oturup kendimi geriye attım.Elimi dokunduğu yanağıma götürüp yavaşça okşadım.

Sıcaklığı hala benimleydi.

Gülümseyerek gözlerimi kapattım.Ona sarılmak ne kadar huzurlu hissettirmişti.Nefesi boynuma çarparken kulağıma yaklaşıp kalp atışımı yine harekete geçirmişti.

"Aşık oldum..."

Kucağımdaki kediye sıkıca sarıldım.

"Ona çok fena aşığım."

3 gün sonra

Sabah gözlerimi açtığımda kucağımdaki oyuncak kediyi öpüp yataktan kalktım.Aynaya baktığımda hasta bedenimi görmemle duraksadım.

Göz altlarım fazla mordu.Saçlarım ve kirpiklerim yoktu.Belimdeki pijama düşmek üzereyken tuttum.Çok zayıf görünüyordum.

Üzerimdekileri çıkardıktan sonra temiz kıyafetler alıp kendimi banyoya attım.Su ısınırken gözyaşlarımı serbest bıraktım.

Bu halde görünen birini kim severdi ki?Böyle bir görüntüye kim bakmak isterdi?Kim katlanabilirdi?

Birkaç dakika sonra gözyaşlarımı silip duşa girdim.Biraz ağrılarım vardı ve halsizdim ama buna rağmen duşumu alabildim.Bornozumu giyip banyodan çıktığımda Jaehyun'la karşı karşıya geldim.

Yanıma yaklaştı.

"Neden duş alacağını söylemedin?Yardım ederdim."

"Sorun yok,ben hallettim."

"Kahvaltıyı hemen hazırlıyorum."

"Üzerimi giyip geliyorum."

Gülümsediğinde gülümseyerek odama yürüdüm.İçeri girdikten sonra dolabımdan eşofman takımımı aldım.Bunlar rahat hissettiriyordu.

Hızlıca giyindikten sonra kapüşonumu örtüp odadan çıktım.Mutfağa girdiğimde kahve yaptığını gördüm.Dolaptan yumurta çıkarıp bir kabın içinde çırpmaya başladım.

"Ofise dönmelisin Jaehyun.Evde sıkıldığını biliyorum.Zaten gün içinde kendimi yormuyorum."

"Evden çalışmaya alıştım.Çok rahatmış ve sevdim.Kendime de sana da vakit ayırabiliyorum."

"Emin misin?"

"Eminim.Ee ne yapacaksın?"

Jaehyun yanıma yaklaştığında ona döndüm.

"Omlet ister misin?"

"Seok'um yapıyorsa tabii ki isterim."

Gülerken gözlerimin dolmasıyla tekrar önüme baktım.Yüzümü tutup kendine çevirdi.

"Ne oldu?"

"Bir şey olmadı."

"Hoseok sorun ne?"

"Ben sadece-"

Yutkunduğumda birkaç damla gözyaşım aktı.

"İyi ki varsın,iyiki hayatımdasın.Sen olmasan bunun üstesinden nasıl gelirdim bilmiyorum."

Onun da gözleri doldu.Benim gibi birkaç damla yaşı aktığında kollarını boynuma sardı.

"Ben hep yanında olacağım."

"Teşekkür ederim."

Kollarımı sırtında birleştirip sıkı sıkı sarıldım.

"Çok teşekkür ederim."

Hoseok'un 6 rengi | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin