Aile

210 49 81
                                    

Hoseok'un annesi ve babası üçümüzü karşılarına dizip bakışlarını üzerimize dikti.Annesi birkaç damla gözyaşı akıttığında babası öfkeyle derin bir nefes verdi.

"Bunu bizden nasıl saklarsınız?"

"Baba-"

"Sus!"

Bağırdığında Hoseok sustu.

"Sunwoo amca-"

"Sen hiç konuşma Jaehyun!Gözümüzün içine baka baka bize yalan söyledin!"

Bay Jung'un bakışları Jaehyun'dan bana döndüğünde öne doğru eğildi.

"Evimize geldiğinde bunu bize söylemeliydin."

"Söyleyemezdim."

"Doktor Min-"

"Hoseok yetişkin ve yetişkin hastalarımızın kararlarına saygı duymak zorundayız."

"Evet" dedi Hoseok.

"Söylememesini ben istedim çünkü sizin üzülmenizi istemedim."

Bay Jung ayağa kalkıp bana doğru yürüdü.Bir şey demesini beklerken hızla yüzüme bir yumruk geçirdi.

"Baba!"

Elimi gözüme götürdüğümde Hoseok ikimizin arasına girip önümde durdu.

"Ne yapıyorsun?"

Annesi ve Jaehyun babasını sakinleştirmeye çalışırken bana döndü.Elini gözümün altına koyduğunda tuttum.

"İyiyim."

"Yoongi-"

"Şimdi gideyim sakinleşince gelirim olur mu?"

"Eve gidince hemen buz koy tamam mı?"

"Tamam sevgilim."

Salondan çıkıp koridora girdiğimde beni takip etti.Kapıyı açıp çıktığımda babasının vurduğu yere bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Bana haber ver,seni merak ederim."

"Sen beni düşünme,iyiyim."

"Görüşürüz."

"Görüşürüz sevgilim."

Arkama dönüp asansöre yürüdüm.Kapısı açıldığında ona bakıp el salladım.O da sallayıp kapıyı kapattığında asansöre bindim.

Giriş kata basıp aynaya baktım.Gözümün altında morluk vardı.Derin bir nefes aldım ve ailesinin Hoseok'a çok kızmamasını ummaya başladım.

---

"Holly'nin mamasını ve suyunu yeniledin mi?"

"Evet."

"Nerede?"

"Evin diğer tarafında takılıyor."

Namjoon elindeki buz kalıbıyla gelip yanıma oturdu.Beze sarıp gözümün altına koyduğunda sızlandım.

"Yavaş."

"Hoseok'un babası boksör sanırım."

"Çok mu kötü?"

"Geldiğinde morluğu azdı şimdi daha çok morardı."

"Kendince haklı."

"Tabii haklı.Ailesinden kaç aydır kanser gibi ciddi bir hastalığı saklamışsınız."

"Şimdi seninle bunu tartışmayacağım."

Buzu bastırdığında kafamı geri çektim.

"Ahh!"

Hoseok'un 6 rengi | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin