Kırmızı

328 67 194
                                    

5 gün sonra 

Kusma,kusma ve daha çok kusma.

Halsizlik,ağrı,uyku hali.

Dozu arttırılan kemoterapi ve aldığım ışın tedavisi beni güçsüz düşürmüştü.Yatağımdan kalkacak enerjim bile yoktu.

Kapım açıldığında yüzüme zor da olsa bir gülümseme kondurdum.Jaehyun elindeki tepsiyle yatağıma ilerlerken yerimde yavaşça doğruldum.

Sırtımı yatak başlığına yasladığımda yatağın kenarına oturup tepsiyi dizlerine koydu.Ağrım olsa da belli etmemeye çalışarak gülümsemeye devam ettim.

"Saat kaç?"

"Öğlen oldu."

"O kadar mı uyudum?"

"İstediğin kadar uyu Seok'um."

Bir yudum meyve suyu içtiğimde yaptığı omletten kesti.Çatalla uzattığında canım istemese de yedim.

"Neden işe gitmedin?"

"Biraz da reçel ye."

Üstüne reçel koyduğu ekmek parçasını uzatırken elini tuttum.

"Jaehyun,zaten 5 gündür izinliydin.Bugün neden gitmedin?"

"Artık gitmeyeceğim,evden çalışmaya geçtim."

Elini itip sıkkın bir nefes verdim.

"Jaehyun-"

"Bir şey deme çünkü fikrim değişmeyecek."

"Sana söyledim,yanımda olsan da yapabileceğin bir şey yok."

"Ama ben yine de yanında olmak istiyorum."

Dolan gözleri benimkinin de dolmasına sebep olmuştu.Birkaç damla gözyaşım düştüğünde elindeki ekmek parçasını bıraktı.Ellerini yüzüme koyup gözyaşlarımı sildiğinde kollarımı ona sardım.

"Salak herif,beni sürekli ağlatıyorsun."

Güldü.

"Umarım mutluluktandır."

"Evet."

Kafamı kaldırdığımda ben de onun yaşlarını sildim.Midemin bulandığını hissettiğimde elimi ağzıma götürüp ayağa kalktım.Hızlı adımlarla odamdan çıkıp banyoya girdim.

"Hoseok-"

"Gelme."

Kapıyı kapatıp klozete koştum.Kusmaya başladığımda o kadar yorgun ve bitkin hissediyordum ki bütün midemi bıraktığıma emindim.

Kusmam bittiğinde sifona basıp sırtımı duvara yasladım.Uzanıp aldığım peçeteyle ağzımı sildikten sonra Jaehyun içeri girdi.Yanıma adımlayıp beni kucakladığında kollarımı boynuna sardım.

"Bugün yataktan çıkmıyorsun tamam mı?"

Kafamı sallayıp omzuna yasladım.Beni odama getirdiğinde yatağıma yatırdı.Üzerimi örttükten sonra tekrar yatağın kenarına oturdu.Tepsiyi aldığında kafamı iki yana salladım.

"Yiyemiyorum Jaehyun."

"Biraz daha yesen olmaz mı?İlaç içeceksin."

Kendimi zorlayarak birkaç lokma yiyip meyve suyunu içtikten sonra ağrı kesici içip yatağıma uzandım.Her zamanki gibi kafamı öpüp kalktı.

"Bir şey istediğinde ara tamam mı?Seslenip de yorulma."

Gülümsedim.

"Tamam."

Hoseok'un 6 rengi | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin