2 gün sonra
Işın tedavisinden önce dinlenme odasında beklerken içeri giren doktor yanımıza yaklaştı.
"Merhaba."
Minhei'yle birbirimize baktıktan sonra ona döndük.
"Doktor Min nerede?"
"Bugün yok,sizinle ben ilgileneceğim.Adım Lee Chaeryeong."
Sabahtan beri mesajlarıma cevap vermemişti.Hastanede yoğun olduğu için bakamadığını düşünmüştüm ama burada da değildi.
Doktor Lee,Minhei'ye yaklaştı.
"Merhaba Minhei.Sanırım ilk seni alıyoruz öyle mi?"
"Evet,Hoseok korktuğu için ilk ben gidiyorum."
Güldüğünde Doktor Lee de güldü.
"Çok cesur bir kızsın."
"Teşekkür ederim."
Bakışları Doktor Lee'nin uzun siyah saçlarındaydı.Elini şapkasına götürdükten sonra indirip doktora baktı.
"Saçlarınız çok güzel."
Doktor Lee bir an duraksadı.Saçlarını geriye atıp Minhei'nin yanına adımladı.
"Teşekkür ederim.Sen de çok güzelsin."
"Öyle miyim?"
"Tabii."
Yüzüne yaklaştı.
"Doktor Min en güzel hastasının sen olduğunu söylemişti.Şimdi anlıyorum ki haklıymış."
Mutlulukla gözleri kısıldığında ben de gülümsedim.Doktorun gülümsemesinin de maskeden gördüğüm kadarıyla çok güzel olduğuna emindim.Shownu Minhei'nin tekerlekli sandalyeye binmesine yardımcı olup odadan çıkardı.
Jaehyun'a baktığımda maskesini düzeltip kaşlarını kaldırdı.
"Bir işi mi var?"
"Bilmiyorum,bugün mesajlarıma cevap vermedi."
"Umarım sorun yoktur."
"Umarım."
---
Tüm gün ona ulaşamamıştım.Yemekten sonra odama geçip hazırlandım.Hava çok soğuktu,bu yüzden kalın sweatimi giydim.En kalın eşofman altımı giyip şapkamı taktım.
Evde değilse olduğu yere gitmem için enerjik olmalıydım.Her ihtimale karşı kırmızı peruğu çantama attım.Telefonumu alıp odamdan çıktım.
Jaehyun'u televizyon izlerken görünce yanına adımladım.
"Ben gidiyorum."
"Nereye?"
"Yoongi'nin evine."
"Seni bırakay-"
"Gerek yok Jaehyun.Sadece araba kullanacağım,bunu yapabilirim."
Ayağa kalkıp yanıma yaklaştı.Bir elini şapkama koyarak kafama bir öpücük bıraktı.
"Bir şey olursa beni ara."
"Doktorumun yanına gidiyorum.Bir şey olursa en güvenilir yerde olacağım."
"Ya evde değilse?"
"Umarım evdedir.Değilse de nerede olduğunu öğreneceğim."
Kafasını salladığında montumu giyip atkımı sardım.Maskemi taktıktan sonra arabamın anahtarını alarak apartmandan çıktım.Arabama binip o gece motorumla almak için gittiğim adrese sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoseok'un 6 rengi | Sope
Fanfiction"En sevdiğim" dedi yanağımı okşarken. "Sensin." Tanrım...Vücudumdaki tüm kanın yüzümde toplandığına emindim.Elini tutarak bakışlarımı gözlerine çevirdim.Bana öyle güzel bakıyordu ki sanki dünyadaki en güzel şeydim. "Doktor Min." Dolu gözlerimle gülü...