Gün boyunca tüm bakışlar Yoongi'nin üzerindeydi.Tıraşlı kafasıyla bile çok çekiciydi.
Kemoterapi sonrası ışın tedavisi için bekleme odasındayken yanıma baktım.Minhei de bana baktığında Yoongi içeri girdi.
"Nasılsınız bakalım?"
Bana baktığında kafamı salladım.Minhei'nin önünde durduğunda gülümsedi.
"İyiyim Doktor Min.Siz nasılsınız?"
"Ben de iyiyim."
"Saçınızı neden kestiniz?"
Elini kafasına götürüp kafasını okşadı.
"Beğenmedin mi?"
"Beğendiiimmm.Hala çok yakışıklısınız."
Gülerek bana döndü.
"Değil mi Hoseok?"
"Hı?"
"Doktor Min hala yakışıklı değil mi?"
"Öyle."
Neyseki yüzümde maske vardı.Kızaran yanaklarımla önüme dönerken bakışlarım Shownu'yu buldu.Minhei'nin yanına yaklaşıp elini tuttu.
"Hadi bakalım prenses,gidelim."
Hemşirenin getirdiği tekerlekli sandalyeye oturmasına yardım etti.İkisi odadan çıktığında Jaehyun da ayağa kalktı.
"Tuvalete gidip geleceğim."
Kafamı salladığımda göz kırpıp odadan çıktı.Yoongi etrafa bakınıp yanıma yaklaştı.
"Jaehyun anlayışlı biri."
"Hem de çookk."
Koltuğun kenarına oturup bir elini yüzüme koydu.Elini tutup gözlerine baktım.
"Hastanedeyiz."
"Kimse yok."
"Bu yaptığınız kurallara aykırı Doktor Min.Hastanıza aşık olamazsınız ve hastane içinde böyle şeyler yapamazsınız."
Elimi bırakıp kafasını sallayarak ayağa kalktı.
"Ben de seninle bunu konuşacaktım.Haklısın,daha fazla ileri gitmeyelim.Burada bitirelim."
"Ne?"
Kaşlarım havalandığında maskenin açıkta bıraktığı gözleri kısıldı.Tekrar koltuğun kenarına oturup gözlerime baktı.
"Tepkini merak ettim."
Yavaşça koluna vurdum.
"Ben onu öylesine söylemiştim.Çok kötüsün."
"Sen de çok güzelsin."
Utangaç bir şekilde güldüğümde elini yüzüme koydu.Bakışlarım onu bulurken yüzümdeki elini tuttum.Öylece birbirimize bakarken konuşacaktı ki Jaehyun'un içeri girmesiyle elini yüzümden çekti.
Hafifçe öksürüp ayağa kalktı ve kapıya adımladı.
"Yarım saat sonra görüşürüz."
"Görüşürüz."
Odadan çıktığında Jaehyun yanıma yaklaştı.
"Yanlış bir zamanda mı geldim?"
"Biraz."
Gülerek oturduğunda arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.Hala güldüğünü duyduğumda ayağımla yavaşça vurup susmasını sağladım.
Yarım saat sonra Minhei çıktığında sıra bana gelmişti.Işın odasına giderken telefonunun çalmasıyla Jaehyun duraksadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoseok'un 6 rengi | Sope
Fanfiction"En sevdiğim" dedi yanağımı okşarken. "Sensin." Tanrım...Vücudumdaki tüm kanın yüzümde toplandığına emindim.Elini tutarak bakışlarımı gözlerine çevirdim.Bana öyle güzel bakıyordu ki sanki dünyadaki en güzel şeydim. "Doktor Min." Dolu gözlerimle gülü...