Yanlışlıkları ve kafa karışıklıklarını düzeltmek adına; Damien, "de(y)mi-ın" şeklinde okunuyor. Daha basitleştirmem gerekirse "demiyan" diyebilirim. İsterseniz Google Translate'in İngilizce kısmına yazıp seslice okutturabilirsiniz daha anlaşılır olması için çünkü ismin yanına koyduğum ekler yukarıda yazdığım okunuşa göre yazılıyor.
Yazıldığı gibi okunsaydı Damien'in olacak ekler, yukarıdaki şekliyle okunduğu için Damien'ın oluyor. Bu da kafası karışan veya merak eden varsa diye ön bir bilgilendirmem olsun.
Ayrıca konuyla bağlantılı asıl olaylara giriş yapsak mı artık ne dersiniz?
Buyrun o zaman, neredeyse 10 bin kelimelik bölümle size iyi okumalar dilerim. 🤍☾
♪ come & get it - selena gomezEğme başını! Çekinme! Bana bak kızım! Aynaya bak! Yüzleş gerçekle!
Koyu makyaj, bir çift koca göz, açık kahve dudaklar, beyaz ten, siyah bir elbise. Baktığım kişi ben miyim bu aynadaki? Dolgun alt dudağım ve gülümsediğimde ortaya çıkan üst dudağıma çizilen kalemle daha dolgun gösterilmiş bir çift et parçası mıydı beni etkileyen?
Sürmeli gözler, daha önce karşılaştığım tüm harelerden daha parlak. Bele kadar kesilmiş düz siyah saçlar, vücudu saran saten elbise ve ip bağlamalı siyah stilettolar. Yine siyah, deri bir çanta ve yüzdeki sahte gülümseme. Bu ben miydim?
"Rüya gibisin." Apaku bir yanımda, Viki diğer yanımdaydı. Dhoni ise arkadan eserine gururla bakıyordu. Prenses bana iltifatlar yağdırdı. "Babam beni görücüye çıkartırken böyle görünürdüm. O günleri özlemedim. Ama yine de emekli bir prenses tavsiyesi," kulağıma yaklaştı. "Üst düzey bir toplulukta bulunuyorsan gözlerini üstünden alamayan herkese açık bir kapı bırak, onlara çekici bir gülümseme sun. Zeka ve güzellik birleştiğinde ne kadar etkileyici sonuçlar elde edebileceğine şaşarsın."
Bu hikâyeyi biliyordum. Eski Butan prensesi Apaku, zamanında bir kalp kırmıştı. Koca adayı karşısına çıkmadan önce bile kaçmayı planladığı için davetlerde birini gözüne kestirip kendine âşık etmişti. Adam çok mu narsistti ya da çok mu aptaldı bilemem. Onun oyunlarına kanmış ve Apaku evlenmeye zorlandığında o adamın kendisini kaçırmasını istemişti. Tabii sonrasında Apaku adamdan da kaçmıştı, orası daha uzun bir hikâye.
Bana diyordu ki, ittifak kurmak için cümlelere ihtiyacın yok, güzelsin, alımlısın, çekicisin, onları kendine çek, kameraya gülümse!
Kameralara gülümsemesem de olurdu tabii. Neyseki davette basına izin yoktu. Çok yayılmasın diye toplanma yerini bile bir hafta kalana kadar gizli tutuyor olmaları bana güven veriyordu. Yurt dışından katılacak olanlar varsayılarak son dakikaya da bırakmayıp bir hafta gibi bir süre belirlenmişti balo yeri duyurusu için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...