ilk yayın tarihi: 5 Kasım 2023
düzenlenme yayın tarihi: 28 Eylül 2024
yıldızı parlatmayı ve yorumları unutmayalım, iyi okumalar 🤍12. FIRTINA
★
♪ paris dubai - mohamed ramadan, soolking
3 OCAK
MISIR"Melek 34, Melek 85," diyen Mert'in sesi, Mısır'ın batısındaki ıssız çöl otoyolundan Sakarya'daki 93 üssüne, Kahire'ye ve oradan da İskenderiye'deki ekiplere ulaşıyordu.
"Melek 85 dinlemede," diyen ses Ateş yüzbaşına aitti. Her birinde 8'er tane araç olmak üzere, lüks spor araçları taşıyan 3 adet oto taşıyıcı tırı çöl yolunda izliyorlardı. Tepeciklerin başına yerleştirilmiş gizli ajanlar anlık konum bildirisi veriyordu.
93 ekiplerinin araştırmaları sonucu, 2 gece önce İstanbul'daki yalı davetinde Çıngırak adlı adamı sorgulayarak edinilen bilgiler doğrultusunda Nubia denilen hırsızı takibe başlamışlardı.
Eğer ki Mısır koruması Naim isimli Türk ajan tarafından yapılıyorsa tüm güvenliği etkisiz hâle getirip bizzat biz neden çalmıyoruz diye düşünenler olmuştu. Fakat Baris Devran Karatlı'nın atlamadığı bir ayrıntı vardı; Yafeu Khalil.
Naim ile yakın olan bu adamın özellikle kendi malikanesinin hizasından (ne kadar uzaktan geçiyor olsa da) geçen araç konvoyunun düşük güvenlik nedeniyle çalındığına inanması için, bizzat, Mısır'ın en tehlikeli hırsızı Nubia tarafından çalınması gerekirdi.
Planın 2 farklı gidişatı vardı.
Nubia ortaya çıkarsa veya çıkmazsa şeklinde ilerliyordu.
Nubia ortaya çıkmazsa, Nubia'nın replikası olarak bir ajanımız ortaya çıkacak ve o şekilde araçlar çalınacaktı. Yine de Nubia'nın ortaya çıkması her halükarda daha risksizdi. Sonuçta risk almayı sevmeyen bu hırsız için araçları çalması adına, riski azalmak gibi bir riski kendileri alan 93 yönetimi, üstüne bir de bu araçları kendileri çalma gibi bir girişime girmeyi pek istemiyorlardı. Üstelik kendisi çalmadığı hâlde Nubia ismini bu hırsızlıkta geçirirsek ister istemez yeni bir düşman edinilebilirdi.
Nubia ortaya çıkarsa -ki ortaya çıkması için çöl güvenlikleri tamamen ortadan kaldırılarak yerlerine tepeciklerde gizlenen ajanlar koyulması başı çekiyordu- sorun yoktu, arabaları çalacak ve planın ana hatları yerine geldiği için herkes kendine verilen görevi yerine getirirse her şey kolayca hallolacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...