0. AKH İSİMLİ BÖLÜMÜ OKUMADAN BU BÖLÜME GEÇMEYİNİZ <3
Bu kitap; kan, vahşet unsurları, kimi zaman açık saçık bir dil kullanımı, ara ara küfür ve argo, ilerleyen bölümlerde açıkça cinsellik ve hassasiyeti olanlara ağır gelebilecek unsurlar içerir. Konusu da ağırdır, okurken dikkatli olalım.
Kitabımız, günümüz 21. yüzyılının kitaptaki olaylar ile harmanlanmış hâline evrilerek aktarılmaktadır. Ülkeler, şehirler ve tarih tamamen aynı olsa da, kendine ait bir yapılandırması vardır. Ütopik bir evren diyemem, ancak önemli değişikliklere sahibiz. Kutsal Türap evrenine hoşgeldiniz. Birçok aksiyon, operasyon ve gizeme şâhit olmaya hazır olun. 🤍
Bir de, elbette ki, yarış. Bolca yarış içeriyoruz.💙
Eserimi okurken başka kitaplarla alakalı hiçbir unsurdan bahsedilmemesine özen gösterelim. Eserimin bütün hakları tamamen şahsıma aittir. Satır aralarına tepkilerinizi ve fikirlerinizi serpiştirin mutlaka 🥺 Sizinle iletişim hâlinde olmak bana ilham veriyor. 🤍
Destek yorumlarınız haricinde, eleştiriniz varsa da, saygı çerçevesinde olmak kaidesiyle beklerim.
İletişim için Instagram hesabım: asravalen
bölüm şarkısı:
♪ meri jaan - neeti mohan➤ Tüm bölümlerin şarkı ve müzikleri, sıralı bir biçimde Spotify hesabımda "kt1" / "kt2" / "kt3" isimli playlistler içerisinde bulunmaktadır.
➤ Spotify hesabımı Instagram hesabımın (asravalen) "spotify" adlı öne çıkanında bulabilirsiniz.
iyi okumalar. 🤍❝Yer gök Kral'a kandilli temenna; Kral için Adeniçe, tek mutemenna.❞
2025, SONBAHAR.
ADEN KHALIL
☾Oluk oluk akan su, ılıman bir huşuyla kavrıyordu tenimi. Küçük bir tas yardımı ile suyu yeniden ve yeniden döktüler bedenime. Kadınsı kokuların hüküm sürdüğü odada hayatımda hiç olmadığım kadar rahat hissediyordum kendimi. Bir anne gibi okşadı bendimi ve burada saklanmak istedim sonsuza dek; hayat istenildiği gibi gitmezdi ama hiç, değil mi?
Hele ki benimki, hiç.
"Prenses muamelesi görmek hoşuna mı gitti güzelim?" Apaku, bir tas suyu yeniden dökerken konuşmuştu. Sırıttım. "Sen daha iyi bilirsin tabii de ben olsam şu kaçma işinden vazgeçerdim." Elindeki tası kafama çarpınca etraftan kıkırtı sesleri duydum. Islak başımı ovuştururken odadaki fıçının içine oturtulmuş hâlde Apaku ve Nerii tarafından yıkanıyordum.
"Kararlarıma karışma, ben prensesim." Yatakta uzanan kızların bazıları bir sahnede şov veriliyormuş gibi bizi izliyorlardı. Kara gözlü Dhoni kıstığı gözlerini camdan görünen arkamızdaki binaya dikmişti. Tekrardan Apaku'ya döndüm. "Saraydan kaçmadan önce öyleydin." Ve tas yeniden kafama indi. "Ku! Kafama vurmayı kes! İçinde ne kadar önemli bilgiler taşıyor senin haberin var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...