selamm, oylar atılmadan bölüme geçilmesin, yorumlarınızı okuyor olacağım, iyi okumalar 🤍
26. BİZ SADECE BİRBİRİMİZ İÇİN
"Seni kuvvetle çeken bir şeyden uzaklaşmaya çalışırsan, etrafında dönmeye başlarsın."
fizik kanunu.☾
Buğday tarlalarının ortasındayım, çevremdeki mahsuller sabahın ilk ışıklarıyla ufak tefek ışık gösterileri yaparken tatlı bir rüzgâr tüm tarlayı hışırdatıyor.
Ve sonra bir anda, yağmur yağmaya başlıyor. Hışır hışır sesler artıyor ama çok, çok tatlı bir hışırtı bu. Geceleri uyurken duymak istediğim cinsten.
Gözlerim kapalı. Yağmur yağıyor. Karanlık. Ne güzel.
Yanağım yumuşak bir dokuyla çevrili ve sert bir cisme yaslı. Kollarım beline sarılı. Ellerimi hapseden bandajlı avuç içleri her bir zerremi ısıtıyor. Birden bastıran yağmur ikimizin de umrunda olmuyor.
"Aden," diyordu yeni aydınlanmış hava tepemizde beliren kara bulutlara esir olduğu sırada. "2016'daki festivalde beni hatırladığını söylerken yarım bir şiir okumuştun geçenlerde..."
O şiiri gözden kaçırmamış olmasına şaşırmadım. O an konumuz başkaydı ve odak noktası farklıydı ama hiçbir ayrıntıyı kaçırmaz, hiçbir cümlemi unutmazdı.
Devamını getirmesine izin vermeden susturmuştum onu. "Elbette okurum."
Mırıltılı bir tonda devam ettim. "Ben neden sadece senin içinim ve Burjuva hakkında endişelenmemen gerek biliyor musun?"
Başımı yasladığım sırtı kaskatı kesildiğinde iyice sıktım belini. "Sakin ol lütfen. Başlamayalım yine... Hiç kızmaman gereken bir konuya sürekli çok sert tepkiler veriyorsun... ve, sen de merak ediyorsun o esarette neler yaşadığımı, eminim."
Bu konuya ilk kez sessiz kalmıştı. Yine ters konuşmasını bekledim ama, yanağımın altında sürekli kasılan sırtı hariç bir tepkisi yoktu.
"Bir şey olmadı Baris." Aslında Blair ile ufak bir temas olmuştu, beni bağlamışlardı hatta ama... ona asla söyleyemezdim bunları... ve ona yalan söylemek tarzım olmasa da, bu konuda içini yiyen düşünceleri dindirmek için, onun için ona yalan söyleyebilirdim işte.
Çünkü her ne kadar konuyu açtırmasa da orada neler yaşadığımı çok merak ettiğini biliyordum. Aklından neler geçiyordu kim bilir, bana neler yaptıklarını düşünüyorlardı... Sinirleniyordu belki de her gece, Blair'i öldürme kararından dönüp duruyordu bilemezdim... Malum, babamın yöntemleri, malum, Blair'in çapkın tavırları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...