5. GEÇMİŞ, GELECEK ve GÜNAH KEÇİLERİ

5.1K 367 447
                                    

hanım hanım bunlar benim yavrularım 🥰
EVET ESAS ERKEĞİMİZ SONUNDA KENDİNİ Mİ GÖSTERECEK? NELER OLACAĞINI BEN DE ÇOK MERAK EDİYORUM.

Karakterlere ve mekanlara temsili fotoğraflar, fazlaca alternatif içerik için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz.💙 Instagram: @ asravalen


iyi okumalar. 🤍




bölüm şarkısı :circus - britney spears

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




bölüm şarkısı :
circus - britney spears







"Sana zarar vermeyeceğini bildiğim gibi."

Asım, bir erkeğin bana zarar vermeyeceğine emindi. Bunu düşünürken alışkın olmadığım hisler beni boğmaya başladı. Asım, bir erkeğe güveniyor ve sorun olmayacağını mı söylüyordu? Vay be.

Bu kişi ise yıllar önce kendisini tek eliyle havaya fırlatan adamla aynı kişiydi.

Sanırım, Damien, B. D. K. olarak Asım ile tanışmıştı. Bu ihtimal beni biraz korkutsa da, Asım'ın her şeyin sorumlusu o günden sonra, nefret ettiği adamla kendi ismi ile tanışmış olması ve bana zarar vermeyeceğini garantilemesi içimde garip bir hissi uyandırmıştı. Demek ki Damien, insanların arasında normal davranan bir adamdı. İki farklı yüzü vardı.

"Tamam," dedim içimdeki heyecanla. Asım'dan onay almış olmak bana garip hissettiriyordu. Yavaşça başımın üstündeki kapak tarzı kapıyı kaldırırken acele etmedim. Kumlar akmaya başladı ve seyreldiklerinde kapağı yavaşça kaldırmaya devam ettim. Birkaç saniye içerisinde kapağı tamamen kaldırdığımda duvara yaslı merdivene çıplak ayaklarımla basarak piramitlerden uzak bir yerde çöle çıkmıştım.

Tünelin kapağını indirdiğimde Mert'in yaptığı gibi ayaklarımla kum ittirdim ve iyice örtüldüğüne emin olduktan sonra etrafıma bakındım. Piramitlerin güneyinde kalıyordum, şu anda arkamı döndüğüm yapıların oralarda İspanyollar geziyordu. Az sonra bir giriş kapısı aramayı bırakıp direkt buraya gelebilirlerdi. Acele etmeliydim. Sol tarafımda kalan şehre doğru baktım ve birinde Eliza'nın bulunduğunu tahmin ettiğim binalara göz gezdirdim.

"Süvari nerede?" Bu soruyu ne kadar çok sormuştum bu gece.

"Dümdüz ilerle, yüksek bir kum tepesi var; onun ardında duruyor bir süredir."

"Asım," dedim Eliza'yı sessizce kendi içimde onayladıktan sonra. "Sen testi geçmiş miydin?" Nefesini tuttuğuna emindim şimdi. Kızlar sessiz kaldı, neyden bahsettiğimi bilmiyorlardı. Ben bile yeni fark etmiştim bu ihtimali, kızlar ne bilsindi?

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin