11. FULÍA

686 123 16
                                    

ilk yayın tarihi: 5 Kasım 2023
düzenlenme yayın tarihi: 28 Eylül 2024

ilk yayın tarihi: 5 Kasım 2023düzenlenme yayın tarihi: 28 Eylül 2024

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



selamlar 🥰
10-14 arası bölümlerimiz daha öncesinde
"10. FIRTINA" ismi ile yayınladığım 50 bin kelimelik bölümden kesilerek kısa kısa bölümler hâlinde yayınlanmıştır. ilk yayın tarihimiz 5 Kasım 2023

yorum ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalar dilerim 🤍

11. FULÍA


do ti kallim - dj gimi, alketa





"Buralar ne sakin böyle..." Gözlerim boş caddeleri işaret ederken saati kontrol etme ihtiyacı hissettim. Saat 8 olmuştu çoktan.

Defalarca kez geldiğim Serdivan'ın yoğun caddesi bugün insanlar tarafından işgal edilmemişti belli ki. "Dün gece olay çıkarttık ya, biraz etraf durulsun diye bekliyorlardır." Mavi Ferrari'sini süren Baris Devran Karatlı yanıbaşımdaydı. "O kadar korkutucu olduğumuzu düşünmüyordum. Bence Süvari haberleri yüzünden."

Süvari haberleri; dün gece ilk defa Türkiye'de görüntülenen süper insan gücüne sahip Mısır'ın efsaneleşmiş süper kahramanı hakkında yeni teorilerin toplamıydı. Dün gece otele bırakıldığımda Güliz'den arama gelmiş ve sosyal medyada Süvari ile birlikte epey üne kavuştuğumu söylemişti. Hatta sırf bunu kullanarak bizzat 93 içerisinden birileri yanlış isimlendirmelere maruz kalmayayım diye bana medyaya yansıtmalık bir isim bulmuştu: Melek.

Karakuş'un Kanatları isimli beyaz jetle gökten düştükten sonra bu takma isim üzerine çok düşünmüşlerdi herhalde. (!)

Sesha deseler bile bir nebze ama Melek adını da bünyemde taşımaya başladığıma göre Baris'ten hallice olan hâlime acımaya başlayabilirdim. Takma adlarım çoğalıyordu. Devletin özel silahı olmaya çok yaklaşmıştım.

"Olabilir. Ama halk daha çok Melek taraftarı. Süvari ve Sariniler kargaşa çıkartırken Melek iki tarafı da durdurmaya meyil etti. Bu da halkı sana karşı sempati beslemeye itti. Bu işimize yarayabilir."

"Belki de..." dedim ona yarı yarıya katılarak. "Mısır'da çok mu kalacağız?" diye sordum askerlere yaptığı bir saat önceki konuşmayı hatırladığımda.

Gözünü yoldan ayırmadı. "Belirsiz."

Görevlerin gidişatına göreydi o zaman. Başımı salladım.

"Beyaz Çikolatalı Brownie yer misin?" diye sordum ona, birlikte yemeyi amaçlayarak. "Tepsisini bile yerim." dediğinde birlikte yiyemeyeceğimizi anladım. Cevabına karşın hafifçe kıkırdadım ve tenhalaşmış caddeden geçerken soldaki yokuşa ilerleyişimizi izledim. Sokağın yarısına geldiğimizde solda kalan çikolatacının önü de boştu. Tek tük insan olan mekanın önüne çektiği araba epey dikkat çekerken camım açık olduğu için bagajdan bir patırdı gelmişti. Baris Devran, sakin ve geçen gecekinden yavaş araba sürdüğü için arabanın ön kısmında bulunan bagajdan ilk kez ses almıştım.

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin