8. BEYAZ CEKET ve KIRMIZI RUJ İZİ

5K 269 433
                                    

! ÖNEMLİ !

Bu bölümümüzün yarısı Monte Carlo'da geçtiği ve Formula 1 Monte Carlo şehir pistinden bahsedileceği için sizin için medyaya pisti kroki olarak gösteren bir video ekledim. Yukarıdan 2 dakikalık videoya kısa bir göz atarsanız bölümde yaptığım yer imi aktarımlarını daha iyi anlayabilirsiniz.

Ayrıca, tavsiyemdir, internete "Monte Carlo"yazıp resimlerine bir bakarsanız pişman olmazsınız; sadece pistte değil, kentte de geçen sahneler var ve aklınızda daha iyi canlandırabilirsiniz diye düşünüyorum. Meraklısı için, Formula 1 pisti fotoğraflarını da görmek isterseniz "Monte Carlo F1" veya "Monaco Grand Prix" yazdığınızda resimlerini görebilirsiniz.

Ben yine de medyaya Monte Carlo'yu da ekledim. Siz de bir bakıverin, yıldızımıza basmayı da unutmayın <3

Bölümcük 24 bin (4 bölümden fazla) kelimedir. 🥹

bölüm müzikleri:
paro - nej
so beautiful - dpr ian
başa sar - ege can sal
unutmam lazım - sedef sebütekin
furiosa - anitta
rapido - amenazzy, faruko
run it - dj snake, rick moss, rich brian
act up - rich brian, earthgang
mala - jarina de marco
işlem tamam - atakan ılgazdağ




iyi okumalar. 🤍

"Kendine en ağır yükü aradın: bulduğun, kendindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Kendine en ağır yükü aradın: bulduğun, kendindi... Kendini sırtından atamadın." Dionysos Dithyrambosları, Friedrich Nietzsche




2 HAFTA SONRA,
ALAÇATI.

"Ben de en son Apaku'yu eve getirmiş bulundum işte, böylece 2 sene daha kadınlarla yaşadım orada."

"Vay be..." dedi Mert, "sen bizim Damien'ın yol açtığı güzel sorunlara bak."

"Mert! Şakanın sırası mı?"

"Tamam kızma hemen; sitem etmelerin kızı," derken gülmeye devam ediyordu. "Ne olmuş yani hayatı dalgaya alamaz mıyım? Başımıza bu işler geldi diye kafamızda büyütüp de eziyet mi çektirelim kendimize?"

Hadi canım.

Duraksadım.

Bu müthiş bir yaşam felsefesiydi. Kızacağım varsa da geri çekilip onu onayladım.

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin