6. DÜNYA BARIŞI ve EVRENSEL REFAH

7.8K 361 634
                                    

Düğümlenen ipleri hafiften çözmeye başlıyorum. 🤯

Bölüm uzunluklarının arttığını güncel bölümümüzün 27 bin kelime (ortalama uzunluktaki 5 bölüm kadar) olduğunu önden belirtmek isterim. Bu bölüm dâhilinde 60 bin kelimeden fazla yol katetmiş olacağız. Tahmini 200-220 sayfa arası.

Bölüm uzunlukları ve kitap hesaplaması yaptım diye merakta kalmayın; bu macera daha çok yol alacak, daha neler neler yaşayacağız. Öyle kolay kolay düşmem yakanızdan.

Her şeyi ilmek ilmek işliyor, her ayrıntıyı on katıyla geri çevirmek için satırlar arasına serpiştiriyorum. Bol karakterli bir kitap olduğu başından belli olan kitabımızın tekrardan yeni karakterlerle sizi tanıştıracağı bölümüne hoş geldiniz! Can alıcı bir bölüm. Çok fazla temel attığım bir bölüm. İlk kitabın 5'te 1'ini kapsayan bir bölüm.

Yazımı bir ay süren, sindirmem gereken birçok sahneye sahip, kurguyu tam olarak istediğim şekilde ilerletebilmem için kritik bir özelliği olan ve beni zihinsel olarak yoran ama çok da hoşuma giden bir bölüm. Bölümü okurken; neler oluyor, her şey çok hızlı gelişiyor? demeyin! Aden çöllerin prensesi ise ben de ters köşelerin prensesiyim, bekleyin ve görün. 🤐 Yıldızımıza basmayı booool yorum yapmayı da unutmayınnn 💞💞💞

iyi okumalar. 🤍




bölüm müzikleri :hayat bu işte - mangananourisma - katerina papadopoulouşehrin ışıkları - canozanfırtınadayım - mabel matizkayboldum - sufleben olmalıydım - gülden karaböceksezen aksu - biliyorsunwicked game - chris isaakah bu şarkıların gözü kör ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






bölüm müzikleri :
hayat bu işte - manga
nanourisma - katerina papadopoulou
şehrin ışıkları - canozan
fırtınadayım - mabel matiz
kayboldum - sufle
ben olmalıydım - gülden karaböcek
sezen aksu - biliyorsun
wicked game - chris isaak
ah bu şarkıların gözü kör olsun - zeki müren
epilogue - dario marianelli
sararmış kağıt - barış kocatürk
vulnerable - selena gomez




İKİ GÜN SONRA,
MARDİN.



"Benim güçlü Elfesya'm, şu kara gözlerini bal rengine bürüyen güneşe and olsun ki Gümüşhan Konağı'nın kapılarını geçebilen bir yiğit bile görmedim şu yaşıma kadar!" Ona bahsettiğim peşime takılabilme ihtimali olan kişiler listesine karşın tepkisi oldukça samimi, ancak çok hayaliydi.

Kollarıma sürdüğü bitkisel yağları ovuştururken tüm olanları sindirmesini bekleyerek anlatmam iki günümü almış arkadaşımın kara gözüne, kara kaşına baktım.

Anneannemden bir iz olmasa bile elime imkân geçtiği andan beridir annemin soy ağacını araştırıp denk geldiğim kişi karşımdan bana bakan, benden daha kara gözlü olan çetin ceviz hatundu. CIA'in bana kattığı iyi şeylerden biriydi Roza. CIA ajanıysam neden bunu yapmıyorum ki diyerek, kayıp soy ağacımı bulmak için gecelerimi gündüzüme katmıştım. Tabii sadece CIA değildi beni ona ulaştıran, bazı illegal çalışma tarzlarına sahip şahıslara da ulaşmıştım. Yine de sonuç başarı mıydı? Elbette.

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin