2. KUM TEPELERİ

6.2K 460 106
                                    

önerimdir, ayrıntıları kaçırmayın. Karakterlerin temsili fotoğrafları veya kitapta geçen yerler, alternatif içerikler için Instagram hikayelerimi ve önce çıkanlarımı takip edebilirsiniz. Instagram: @ asravalen

kt hakkında benimle sohbet etmek isterseniz twitter (x) hesabımdayım 🤍twitter: asravalen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


kt hakkında benimle sohbet etmek isterseniz twitter (x) hesabımdayım 🤍
twitter: asravalen

beni instagramdan ve buradan takip etmeyi de unutmayın <3

instagram hesabım da asravalen

duyurulardan haberdar olmak için hesabımın açıklamasındaki linkten kanalımıza katılabilirsiniz 🤍



Canımın en dibi, gece saçları hava karanlıkken bile kara bir yılan gibi. Boynuma dolansın istiyorum en tehlikeli o yılan gibi; ister boğsun ister sarmalasın, iki türlüsü de benim için bayram gibi.
Baris'ten Aden'e, gelecek bölümler...



bölüm şarkısı :
enta - dj kaboo




"Bir savaşın ilk kuralı; müttefik edinmeden sahaya çıkma." Sofrada anlatılanlardan çıkardığım sonuç, sonbaharın gelişiyle başlayan, babamın meşhur davetlerine katılım sağlayacağımızdı. Bu masadaki herkesin hem de. Onun düşüncesine göre, özel davetle girilebilen bu etkinliklere bizlerden fazla kişi bulunursa, bir ihtimal davetlere katılmış olabilecek federaller beni kalabalıkta fark etmezlerdi. Fark edilsem bile kızlar ve babamın adamları beni korurdu. Bu sayede sonbahar sezonunu federaller Mısır'da saklandığımı çözüp tepeme çökmeden kapatmış olurduk.

Hali hazırda, babamın tanıdığı birçok borçlusu vardı. Babamın bir sözü vardır: İyiliği karşılıksız yap, ama karşıdakini borçlu hissettir ki, zamanı geldiğinde herkes peşine dolansın.

Hatta çoktan ilk davetin yeri belirlenmişti. Kahire, Gize'ye dönecek ve piramitlerin bitişiğindeki restore edilmiş antik bir binayı kullanacaklardı. Sosyete üyeleri toplaşıp sonbaharın her bir ayında bir yer belirleyerek üç ana davet düzenlerler. Onun haricinde ise babamın özel davet ile katılım sağladığı ufaklı toplaşma etkinlikleri vardı. Bunları çok iyi biliyordum çünkü zamanında annemle katılmaya bayılırdı. Geleneklerini hâlâ devam etmesine şaşırmadım. Nasılsa annemi ona hatırlatan her şey ile fazlaca ilgileniyordu. Ben hariç.

Geldiğimden beridir masadakilerle ne düzeyde ilgilendiyse benimle de o düzeyde ilgilenmesi beni incitmedi. Ayriyeten konuşmak için zamanımız olmamıştı ve o da beni yanına çağırmamıştı.

Aynı evde yaşıyorduk ama ben burada yoktum sanki. Ne düşündüğünü merak ediyordum. Kaçak hayatına kendimi mahkum bırakmam onu kızdırmış mıydı? Damien hakkında soruları yok muydu mesela? Neden oturup konuşmuyordu benimle?

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin