Bu kitapta geçen yerler, gerçekte var olanlar baz alınarak fakat belirli zamanlarda farklı aktarılarak size sunulmuştur. Kişiler ve bazı kurumlar tamamen hayal ürünüdür. Belirli tarihi yerler tamamen hayal ürünüdür. Teknoloji ve şehirler, gerçekte olduğundan farklı ancak tamamen değiştirilmeden aktarılmıştır.
Instagram hesabım: asravalen
#kutsaltürap tagi ile X'te alıntılarımızı paylaşabilirsiniz ve beni etiketleyebilirsiniz 🤍
twitter (x): asravalen☾
❝Canımın en dibi, sarı gözleri hava aydınlığında parıldayan değerli birer altın gibi. Gözlerime hapsolsun istiyorum Güneş'in Ay'a tutulması gibi; ister karanlığımda kaybolsun ister karanlığıma ışık olsun, iki türlüsü de benim için bayram gibi.❞
Aden'den Baris'e, gelecek bölümler...bölüm şarkısı :
arap trap: made in egypt - dj kaboo
Bel kemiğinden enseye kadar uzanan bir şüphe misali, attığımda kendimi koca bir adamın tepesine, polis kelamını duyduktan sonra alelacele kaçışan adamları dumura uğratmıştım.Elimdeki ince çakıyı diğerine fırlattığımda neyse ki şansımı yaver götürerek çakıyı koca göbeğine saplayabilmiştim.
Tam ense noktasına doğrudan indiğim adam çoktan bayıldığı için diğeri de sol taraftan karnına giren çakıyla ilgileniyordu.
İşte o an, ciyaklayarak yardım için dilendiğim andı.
"ELIZAAAA!" Tek sağlam adam kafası karışmış hâlde bana bakarken, arkadaşımın adını savaş narası olarak anlamış olabileceğini düşündüm. Biz Türklerin savaşlarda "Allahu Ekber!" deyip saldırmamız gibi, özellikle o ritimle söylemiştim zaten arkadaşımın adını. Tapınağa doğru dönerek bağırmaya devam ettim ki, o Rus kadın ışık hızıyla bana koşsun.
Adamı deli gibi bağırmalarım yavaşlatmış, hafifçe ürkütmüştü. Ama koca adamdı tabii çok geçmedi; bıçaklanan adam ona İspanyolca olması muhtemel bir dilde bir şeyler söylediğinde üzerime atlayan diğer adamın saldırı emri aldığını anladım.
İtalyancamın ve önceden aldığım hafif İspanyolca dil eğitiminin yardımı ile az çok anladığım İspanyolca küfürleri savuşturan adam ellerini ovarak bana doğru geliyordu.
Şimdi en başa dönelim. Ben bir CIA ajanıydım evet ama, babam sezgilerimle oynadığı psikolojik oyunlar yüzünden eski eğitimlerimi kullanamaz hâle gelmiştim.
Şimdi bu adamla dövüşürsem, panik atak geçirecektim. Karnımdaki onca hançer darbesinin karanlık anıları zihnime doluşacak ve beni hasta edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...