iyi okumalar. 🤍"El kavuşturup baş eğerek eşiğine vardığı bu Avrupa aleminde, Türkoğlu ne gördü denedi ki sonunda bağrından "Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar" feryadı koptu? Dedelerimiz, batıyı olduğu gibi kavrayamadılar. Evvela aşırı bir aşk, sonra aşırı aşkların olağan tepkisi hayal kırılışı."
Safiye Erol, Ciğerdelen★
! UYARI !
Bölümde, rahatsız edici sahneler (kan) ve cümleler (argo) yer almaktadır.bölüm müzikleri 🎶
pray for me - the weeknd
freed from desire - gala
ara - sedef sebüktekin
the bussiness - tiesto
six days - intermission (sadece youtube'da var, medyaya ekledim)
superman - eminem
dzanum - teya dora2015,
HALEP."Kalk lan kalk!" Yerde yatan adamın bedenine, ayağının ucunu bile değdirse, bedeninden bir ürperti geçmesine engel olamıyordu işte.
Eli silahlı ne olduğu belirsiz tipler derlerdi onlara. Kimlerden olduğunu anlayamazdınız. Korkaklardı.
Korkarlardı.
Türkten ve Türkün ardından geleceklerden.
Parmaklıkların ardında yerde yatan adam gözlerini açtı.
"Uyanıyor," diye bağıran adam şimdi bir hücreye uzattığı ayağını bile aceleyle geri çekti. Toplamda dört kişilerdi. Etrafları rutubet ve pas kokan parmaklıklarla doluydu. Nezarethanenin koridoru, en sondaki hücrenin iki yanına açılan küçük pencerelerle aydınlatılıyordu. Dışarıdaki güneş loş bir ışık olarak içeriye dağılıyor, diğer hücrelerdeki askerlerin silüetlerini belirgin kılıyordu. İki koridor ortasındaki en korunaklı hücrede ise haftalardır nöbetçilere kan kusturan asker yatıyordu. Kalın kaşlı nöbetçi kendine geldiğini gördüğü askerin hücresinden bir hızla uzaklaşalı çok olmuştu.
Arkadan kısa, topal bir adam yaklaşarak bağnazca bakındı etrafa. Kalın parmaklıkların ardında, soğuk ve paslanmış zeminde uzanan baygın askere baktı. "On iki gün oldu." Kalın kaşlı nöbetçinin bilgilendirmesi topalın kaşlarını çatmasına sebep oldu.
Beş terörist hücrede yatan askeri inceliyordu. Diğer askerler ise çoktandır esir kampında hapis yatmaktan sıkılmış ve komutanları, dışarıda olanlara tepki bile göstermemeleri emrini verdiği için teröristlerin konuşmalarını izliyorlardı. "Bu nasıl ölmedi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL TÜRAP
ActionTüm seri bu kitap içerisinde yayınlanmaktadır. 1 ve 2. kitap tamamlandı. | Yetişkin okurlar içindir. | Antik Mısır'dan 21. yüzyıla, antik dünyanın kapanmamış meselelerini çözmesi için 9 yaşında gönderilmiş bir savaşçı-kral. Baris Devran Karatlı, gü...