29. UĞUR BÖCEĞİ ile KARA KEDİ

1.4K 172 129
                                    


merhabalaar!!

renkli bir bölümle sizlerleyim her şeyden azar azar bulunuyor, uzun değil ama çok hoş olduğunu düşünüyorum 3. kitap finaline son 1 kaldı🥺

duyurular için kanal açtım, linki hesabımın biosunda. bölüm soruyordunuz ama kanalda duyurmuştum ben zaten <3

iyi okumalar.🤍

29. UĞUR BÖCEĞİ ile KARA KEDİ


make you mine - madison beer

Uğur Böceği ile Kara Kedi.

Caddelerdeki kalabalık, süslemeler, renkli bir Sakarya. Günlerdir bu böyle.

23 Nisan bugün. Ama şu maskotlar günlerdir buralarda. 

Ayrıca, 23 Nisan'da Uğur Böceği ve Kara Kedi kostümü giymezler sokaklarda. Tüm bunlar 23 Nisan için sanmıştım çünkü atladığım bir detay vardı.

Burası Sakarya.

Baris Devran Karatlı'nın vadi coğrafyası; benim La Isla Bonita'm. 93. Serdivan. Ona zimmetli her şeyin merkezi. Benim evim. Benim merkezim.

Mert, evde Baris'in gelmesini beklediğimiz sırada telefonla konuşurken "Fatih'teki sanayiden en son Monaco'daki yarış için kumaş alışverişi yapmıştık. Kırmızı benekli kumaş için baya uğraştırdı bizi adam, normalde sert kumaş satıyor ama hallettim abi," dediğinde bunun gözümden kaçmayacak kadar dikkatli biri olduğumu bildiğine emindim.

Gözümden kaçan noktalar olmuştu, koskoca şehirde değişiklikler görürken bazen insanların arasına bile karışmış, gözümün önünde apaçık duran sembolleri anlayamamıştım; bunlar şehirde gördükçe sıradanlaşmış önemli ayrıntılardı benim için lakin, yalnızca benim için önemli ayrıntılardır diye o insanların değişimlerini kendime atfetmemiştim.

Atfetmem gerekiyormuş belli ki.

Baris ve Mert, şehri renklendirmiş; kaçak hayatımdan kurtulduğum sıralarda bana yoldaş olsun diye gönderdiği, terapi gibi adamın teki Mert'le geçirdiğimiz günlerin sembolü olmuş Uğur Böceği ve Kara Kedi kostümlerini giyen insanları sokaklarda gezdirmişti günlerce.

Benim için.

Doğum günü hediyem bu muydu? Tüm şehir bana nostaljik geliyordu günlerdir, içim bir hoş oluyordu şu maskotları ve yılbaşı süslemeleri kadar güzel değişiklikleri gördükçe; Baris yokken bile hoş bir hava yayıyordu şehir, öylesine güzel bir hâle getirilmişti.

Doğum günü hediyem, bütün şehri insanlarıyla birlikte benim için değiştirmek miydi?

Her şeyim hazırdı. Baris'in talimatı üzerine büyük bir valiz hazırlamıştım; mücevher odasından birkaç parça takı seçmiş, kendiminkilerin yanına büyük kutuma yerleştirmiştim.

Mert uzunca süre bu eve veda etmem gerektiğini söylediğinde resmen yerle bir oldum.

La Isla Bonita'mı terk mi ediyorduk şimdi?

Neyseki her yeri benim için güzelleştiren adamın teki de benimle olacaktı her daim.

Çünkü La Isla Bonita, bonita ise, bu Baris sayesindeydi.

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin