Heyyooo!!! Nabersinizzzz?? Yepyeni ve Meriç'in ağzından okuyacağınız bir bölümle geldim size. Bölümü okurken boool boool yorum atmayı ve oylamayı unutmayın. İyi okumalar!!
Şarkılarımız:
Gitme - Dolu Kadehi Ters Tut & Sedef Söbüktekin
Sen Benim Şarkılarımsın - Hande Mehan & Cem Adrian
3.Bölüm: LÜTFEN ÖLME"En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır. Çok şey anlatır; Çünkü dil bağlanır, yürek konuşur."
~M. Kundera...
MERİÇ PALAS
Duştan yeni çıkmıştım ve evde kimse yoktu. Kendimi yorgun hissettiğimden biraz uyumak için kanepeye uzandım. Beş dakika geçmeden telefonumun bildirim sesiyle irkilip ekrana baktım. Siyah Nokta'dan mesaj gelmişti. Evet, ona Siyah Nokta diyordum kendi içimde. Yani şimdilik kendi içimde. Onun adının anlamı Kalpteki Siyah Nokta'ydı ve ben ona Siyah Nokta demeyi seviyordum.
Siyah Nokta: Akşam konser varmış. Bir tane fazladan biletim var. Gelmek ister misin?
Konserleri çok fazla seven biri değildim. Genel olarak gitmemeyi tercih ediyordum ama yanımda Süveyda olacağı için sevsemde sevmesemde gidecektim. Parmaklarım hızlıca klavyedeki harflere dokunmaya başladı.
Meriç: Kimin konseri?Siyah Nokta: Sezen Aksu. Sever misin şarkılarını?
Meriç: Çok severim. Geliyorum o zaman.
Meriç: Birlikte çıkarız olur mu?Siyah Nokta: Olur.
An itibarıyla ilk defa Siyah Nokta'yla birlikte konsere gidecektim.
Konserin saatini bilmediğim için hemen ıslak saçlarımı kurutup üstümü giyinmek için odama gittim.
🖤⚫️
Süveyda'nın kapısının önüne gelmiştim. Zile bastım ve elimi ayağımı nereye koyacağımı şaşarak kapının açılmasını bekliyordum ki kapı bir anda Süveyda tarafından açıldı. Süveyda çok... Çok güzeldi. Hem de çok güzeldi! O kadar güzeldi ki suratına bakakalmıştım.
''Bana daha fazla öyle bakarsan gözün kalmayacak,'' dediğinde yüzüne uzun süredir aval aval baktığımı idrak ettim ve beni yanlış anladığını anladığı için hemen olayı toparlamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSüveyda'ydım ben 19 yaşında, tek hedefi üniversite sınavında ilk 3'e girmek olan o kızdım. Sırf bunun için mezuna kalmıştım. Ailem öz ailem değildi. Öz ailem beni terk etmişti ve onları merak etmiyordum. Ta ki karşıma garip, tehditkar notlar çıkana...