TEŞEKKÜR

18 3 2
                                    


TEŞEKKÜR + BİLGİLENDİRME

Final bölümünü bitirdiyseniz buraya da gelmişsinizdir değil mi? Aklınıza takılan ya da sormak istediğiniz ne varsa buraya yazabilirsiniz, gördüğüm gibi cevaplarım :) Ben şimdi aşağıya gelebilecek en genel soruların cevaplarını yazmaya gidiyorum.

Öncelikle "Kalpteki Siyah Nokta kaç kitap ve devamı olacak mı?" diye soruyorsanız, KSN tek kitap ve devamı olmayacak. Sadece içinde buradaki karakterlerin de geçtiği bir kurgu daha yazıyorum arka planda. Ama onu okumak için KSN'yi okumanıza gerek yok tamamen ayrı bir kitap.

Peki bu kurgu ne kurgusu? KSN'den tanıdığınız karakterlerin de içinde olduğu o kurgu aksiyonun içinde bir intikam mücadelesiyle geçiyor ayrıca mafyatik bir kurgu da diyebiliriz. Kitabın adından kapağına, birikmiş bölümlerine kadar hazır fakat ben en azından ilk kitabı ya da ilk on beş yirmi bölümü yazmadan yayınlamayı düşünmüyorum çünkü KSN'ye başlarken hiç düşünmeden ilk bölümü yazdığım gibi atmıştım ve son bölümler için olmasa da ilk bölümler için keşke şunu şöyle yazmasaydım dediğim türlü pişmanlıklarım olmuştu. Bölüm biriktireceğimden dolayı da yazın ortası veya sonu ya da seneye kışa doğru başımıza bir iş gelmezse yayınlarım diye düşünüyorum. Çaktırmamaya çalışıyorum ama bu kurgu için de çok heyecanlıyım!!

Arkada başka şeyler yazıyor muyum? Evet arkada yukarıdaki paragraftan başka yazdığım bir kitap daha var ama onun sadece 2 bölümünü yazdım. Onun haricinde yazmadığım ama yazmak için sabırsızlandığım oldukça çılgın kurgular da var.

KSN'ye özel bölüm gelir mi? Evet gelir. Emin olun en az sizin kadar onları benim de çok özlediğim bir vakitte ansızın Instagram hesabımdan geri sayım atabilirim belki de 2. Yıla özel bölüm tarzı bir şey de olabilir, onu zaman gösterecek.

Peki ya KSN benim için nasıldı? KSN benim ilk kurgum. 14'üm ve 15'im. Her ne kadar bütün bölümleri 1 yıldan fazla sürede yayınlamış olsam da aslında ben KSN'yi bir yıldan daha az bir sürede tamamladım. Ve buna yaz aylarının katkısı büyük:) Sadece sınav haftaları ve ilk başlarda düzenli atmamam sebebiyle bu süreç uzadı.

KSN en canımın sıkkın olduğu zaman sığındığım limanım ve sanki bir kokusu varmış da sakinleştirebiliyormuş gibisine beni sakinleştiren bir kitap. Ve tabii ki de o benim ilk göz ağrım! Her ne kadar bir anlık kararla pat diye başlamış olsam da şimdilerde iyi ki de başlamışım diyorum. Evet, diğer kurgularım için bunu yapmayacağımı söyledim ama eğer KSN'de yapmasaydım belki de bir daha asla yapamayacaktım veya yazamayacaktım. Bu sebeple de ilk bölümlerde çeşitli yazım yanlışları, mantık hataları, anlamlandıramadığınız sahneler olabilir ama ben kesinlikle ve kesinlikle genel konuyu ve bölümlerin bütünlüğünü bozmadan belki birkaç diyalog, sahne ekleyip veya da çıkararak yaptığım hataları da düzelterek daha düzenli bir hale getirip tekrar paylaşacağım. Bu süreçte wattpadden bölümleri silmeyeceğim içiniz rahat olsun sjsnsnjs.

Son sözlerimi de söyleyip gitmeden önce kitabımı okuyup bana destek olan, günden güne mutluluğumu artıran bütün okurlarıma yüzümü güldürdükleri, en umutsuz olduğum anda beni sarıp sarmaladıkları için bütün okurlarıma çok teşekkür ederim. Tekrar buluşmamız biraz zaman alacak, her cuma geri sayım paylaşmayı ve cumartesileri bölüm atmayı özleyeceğim ama şunu unutmayın ki yazmak benim ruhuma şifa ve ben en kısa zamanda biriktirmem gereken bölümleri biriktirip düzenleyip yeni bir kurguyla geri size döneceğim. Önceki bölümde bu evrende son kez dediğim için o kelimeyi söylemiyorum ama siz ne demek istediğimi biliyorsunuz o yüzden görüşürüz! Yeni bir kurguyla dönene kadar kendinize çooook ama çooook iyi bakın!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin