Yine ben, yine ben, hep ben😁😁. Nasılsınız? Bu bölümü yazmak için hemen gidiyorum bu sefer. Siz buraya nasıl olduğunuzu, varsa eğer ki ben olmasını hiç istemem ama dertlerinizi yazabilirsiniz. Ben okurum. Bu arada biz yüz okunmayı geçtik. Çok çok çok mutluyum. Okuyan, destek veren herkese yanımda olduğu için çok teşekkür ederim. Bir önceki bölüm için çok erken sevgili olduklarını düşünen varsa eğer Kalpteki Siyah Nokta'nın tek kitap olmasını istiyorum ama daha işlemem gereken konular da var o yüzden sevgililik aşamasının biraz erken olması gerekiyordu. Yine az konuşacağım deyip çok konuştum. Bu bölümü Ece'nin ağzından okuyacaksınız. Ben kaçar. Öptüm sizi.
Şarkılar:
Karsu-Neredesin Sen
Kahraman Deniz-Böyle Sever
Madrigal-Senden Yoksun
Son Feci Bisiklet-Uyku
Kahraman Deniz-Garezi VarUfak çaplı bilgilendirme: Bir çoğunuz biliyorsunuzdur zaten ama bilmeyen varsa da ben söylemiş olayım dedim. Ülkecek geçtiğimiz bu zor dönemlerde Karsu-Neredesin Sen adlı parçayı dinleyerek depremzede vatandaşlarımıza destek olabilirsiniz. Karsu şarkının gelirlerini depremzedelere bağışlayacak. Şarkılara da bu yüzden koydum. Kimimizin istese de çok bir yardımı dokunamıyor en azından belki bu şarkıyı dinleyerek de olsa hepimizin bir yardımı dokunur, dinleyebildiğimiz kadar dinlemeye çalışalım. İyi okumalar.
8.Bölüm: RENKLİ DÜNYAMECE MİRYASLI
24 saat önce...
Süveyda'nın ablasını da evine bıraktık ve arabada Güney'im ve ben kaldık. Güney arabayı sürerken ara ara bana bakıyor gülümsüyordu. "Güney seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi?" dedim Güney'in yeni kısalttığı belli olan sakallarına bakarak. "O nasıl söz Ece. Tabii ki de biliyorum. Hem nerden çıktı bu soru? Bak yine gizli gizli saçını boyatmaya gideceksen seninle kuaföre gelebilirim. Ya da ailenle ilgili mi bir sorun var? Sevgilim sen iyi misin? Bir sorun mu var?" Off Ece aklını aldın çocuğun.
"Hayır sevgilim, bir sorun yok. Sadece içimde bir sıkıntı var ve nedenini çözemedim. Sanırım bugün yaptığımız operasyon yüzünden kuaför randevumu erteleyip saçlarımı vaktinde boyatamadığım içindir," dedim ama aslında o yüzden değildi. Bunu Güney rahatlasın diye söylemiştim ama saçlarımı boyatamamamla ilgili bir sorunum yoktu. Güney gülmeye başlayınca amacıma ulaştığımı fark ettim. O güzel gamzelerini bana sunarken bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.
"Cidden bu muydu? Ama ben kadınla konuşup ikna ettim o kadar. Neden buna canını sıkıyorsun. Hem saçlarının çok da dibi gelmemiş. Sadece ve sadece," parmağıyla saçlarımın tepesini gösterdi. "Şurada biraz siyahlık var." Nasıl oldu o ya? Ben dibim gelmesin diye dün banyo bile yapmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSüveyda'ydım ben 19 yaşında, tek hedefi üniversite sınavında ilk 3'e girmek olan o kızdım. Sırf bunun için mezuna kalmıştım. Ailem öz ailem değildi. Öz ailem beni terk etmişti ve onları merak etmiyordum. Ta ki karşıma garip, tehditkar notlar çıkana...