Helloooo!! Bu bölüm Meriç'in ağzından olacak. Bakalım Meriç bu 8 yıllık sürede neler yaşamış? İyi okumalar bebeklerim! Bölüm sonunda tekrar buluşalım. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Şarkılarımız:
Gitmiyor Gözümden- 13. Vagon
İyi Değilim Ben- Pinhani & Kalben
Senden Yoksun- Madrigal18. Bölüm: AŞIK VE SARHOŞ
"Gitmekle gitmek olmazmış. Gönlün kalır, aklın kalır anıların kalır."
~Cemal Süreyya...
MERİÇ PALAS
Süveyda'nın yanımda olmadığı kaçıncı gündü? Yoksa saymayı mı bırakmıştım? Alkol beynimi uyuşturmaya başladığı için hatırlayamıyordum bile!
Yıllardır, babama dönüşmeyeceğime dair kendime milyonlarca söz vermişken şimdi yavaş yavaş ona dönüştüğümü hissediyordum. Ben Meriç Palas en çok benzemeye korktuğun kişiye, babama dönüşüyordum. Bunun olmaması için her şeyi yapan benim elimden artık hiçbir şey gelmiyordu. Çünkü Süveyda gitmişti. Onun gitmesine izin vermiştim, engel olmamıştım...
Ben Süveyda'ya aşık olmuştum. Aşık olmakla kalmamış onu binbir parçaya ayırmıştım. Aptalın tekiydim ben! Pelin beni aramıştı, kardeşimle tehdit etmişti ve benim silik bir şekilde çocukluğumuzu hatırladığım Süveyda'yı Pelin'e ulaştırmazsam kardeşimin öleceğini söylemişti. Kardeşim için, Mete için kabul etmiştim. Mete eve geldiğinde siyah bir minibüsten inmişti ve gülüyordu. Onu öyle görmek içime su serpmişti. Ona hiçbir şey yapmamışlardı. Artık Süveyda'yı bulmam gerekiyordu. Arkadaş olarak gider kendimi hatırlatırdım, Pelin'e ulaştırırdım ve biterdi. Ama işler hiç de planladığım gibi gitmemişti.
Onun yaşadığı yerden bir ev almıştım. Ailesiyle beraber bizimle tanışmaya geldiklerinde onun bana uzattığı elini sıkmadan, onunla tanışmadan eve girmiştim. O zaman yaptığım büyük bir aptallıktı, o gün onu görünce silik bir şekilde hatırladığım çocukluğumuz tüm anılarıyla gözümün önüne gelmişti. Ve ben hatırladıklarımdan korkup kaçmıştım. Evet kaçmıştım aynı babam gibi...
Süveyda'yla konsere gideceğimiz gün bana mesaj atmıştı. Mesajı Pelin'e attığımda Pelin içime çelik yelek giyeceğimi söylemiş ve sorgulamamamı söyleyip geçiştirmişti. Dediklerini yapmıştım ama gecenin sonunu hatırlamak oldukça acı vericiydi. Pelin Süveyda'yı beni vurdurarak tehdit etmek için adam yollamıştı ama Süveyda önüme atlayarak hayatını riske atmıştı. Benim için... Benim gibi ona en başından her şeyi anlatmayan aptal bir adam için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSüveyda'ydım ben 19 yaşında, tek hedefi üniversite sınavında ilk 3'e girmek olan o kızdım. Sırf bunun için mezuna kalmıştım. Ailem öz ailem değildi. Öz ailem beni terk etmişti ve onları merak etmiyordum. Ta ki karşıma garip, tehditkar notlar çıkana...