27. Bölüm: YANALIM MI?

34 24 2
                                    

Heyyooooo nabersinizzz? Size yine mükemmel bir bölümle geldim. Bölüm sonuna da sizin için ufak bir sürpriz bıraktım. Bölümü okurken yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen. Hepinize iyi okumalar!!!

Şarkılar:
Medcezir - Levent Yüksel
Haydi Gel Benimle Ol - Sezen Aksu
Yaz - Sezen Aksu
Alla Beni Pulla Beni - Barış Manço
Dudak - Edis

Şarkılar:Medcezir - Levent YükselHaydi Gel Benimle Ol - Sezen Aksu Yaz - Sezen AksuAlla Beni Pulla Beni - Barış MançoDudak - Edis

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27.Bölüm: YANALIM MI?

Aşk bir sığınak ise, ben yağmurda yürüyeceğim.
~Anonim

...

"Meriç! Düşeceğim şimdi. Gözlerimi açar mısın gamzelim? Gamzelim ve müstakbel kocacığım. Hayır, gamzeli olan müstakbel kocacığım. Bu daha güzel oldu," dedim ve gülmeye başladım.

"Allah'ım ben bu kelimeye ne zaman alışacağım acaba ya? İstersen kocacığım veya yakışıklım diyebilirsin bak nasıl anında adapte oluyorum."

Kahkaha attım.

"Bir kere sen henüz benim kocam değilsin ve kim demiş yakışıklısın diye?"

"Siz balodan kaçtığınızda demiştiniz hanımefendi. Ayrıca az önce bana müstakbel kocacığım da dedin."

"Beni siz kaçırdınız beyefendi."

"Bana yakışıklı olduğumu söylediğin gerçeğini değiştirmiyor."

"Boşluğuma gelmiştir," diye geçiştirdim.

"Kıvır sen kıvır. İstersen dışardan bir hanımefendiye de sorabiliriz?"

"Meriç senin o gamzelerini oyar, saçlarını da yolarım!"

Boş yere uyuz demediğim her ortamda uyuzluğunu gösteren uyuz Meriç'in gülme seslerini duyuyordum ve gözlerim kapalı olmasına rağmen gamzelerini gösterecek kadar güldüğüne emindim. Tövbe haşa ben bu adamın her detayını ezberliyor olabilir miydim?

Adımlarımız yavaşlayıp çimen ya da toprak olduğunu düşündüğüm bir yerde durdu.

"Gözlerini açma zamanı," dedikten sonra gözlerime bağladığı beyaz bandı yavaşça çözdü.
Evet bandı bile bilerek beyaz bağlamıştı. Siyah değil beyaz olduğumu savunuyordu. Bunu savunuyor ve sonrasında illaki siyah olacaksam siyahı bütün renklerden daha çok seveceğini söylüyordu.

"Şimdi gözlerini aç bakalım Siyah Nokta!"

Gözlerimi ne göreceğimi delilercesine merak etmeme rağmen yavaşça açtım. Gözlerimi tamamen açtığımda şok etkisiyle biraz fazla mı açılmıştı?

Gördüklerim huzurdu, gördüklerim küçüklüğümdü, gördüklerim hayalimdi, benim bu gözlerimin gördükleri Meriç'in aşkıydı. Benim Meriç'e olan aşkımdı.

 KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin