Heyyooo canlarım nasılsınız bakayımmm?? Dile kolay bu bölümle birlikte 300 sayfayı geride bıraktık. Çok seviyorum sizi çoook!!! Şimdiye kadar bana destek olan herkese çoook teşekkür ederim!! Bu arada size beş bölüm kaldığında haber vereceğimi söylemiştim ve o gün geldi çattı. Finale son 5 bölümümüz kaldı... Bölümü okurken oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz KSN ailesiii!!! İyi okumalar!!
Şarkılar:
Kupa Kızı ve Sinek Valesi - Teoman
Nasır - Melike Şahin
Tutuşmuş Beraber - Melike Şahin30.Bölüm: HABERLER SİLSİLESİ
"Umutsuzlukta haklı çıkacağımıza umutta yanılalım."
~Amin Maalouf...
Balayımızda geçirdiğimiz 6 haftada olduğu gibi bugün de Meriç'le sarmaş dolaş uyanmıştık. Toplamda 6 hafta süren balayımızı bitirmiş, Ankara'ya dönmek için bavullarımızı toplamıştık.
"Uyumadığını biliyorum," dedim ellerimle Meriç'in göğsününü okşarken.
"Uyuyormuşum gibi varsayalım, böyle çok güzel," diye mırıldandığında gülümseyerek yanağından öptüm.
"Uçağı kaçıracağız."
"Boşver kaçsın. Ben seninle uyuyacağım."
"Meriç adam evden öğleden önce evden çıkmamızı söyledi ya hani temizlikçiler gelecek diye?"
"Boşversene, bir gün daha kiralarız."
"Sen uçtun iyice hadi kalk," dedikten sonra yataktan hızla kalktım. Aniden kalkınca başım döndüğü için elimi alnıma götürmemle birlikte Meriç anında yataktan kalkarak yanımda belirdi.
"Siyah Nokta, iyi misin? Başın mı döndü?"
"İyiyim, sadece biraz hızlı kalktığım için başım döndü ama şimdi iyiyim. Hadi üstümüzü değiştirip uçağa yetişelim," dedim ama Meriç sadece bir baş dönmesi olduğuna inanmıyor gibiydi.
İki saat içinde hazırlanıp uçağa geçmiştik. Uçağın içinde yerimize doğru ilerlerken Meriç arkamdan söylenmeye devam ediyordu.
"Tamam o zaman Ankara'da gidelim doktora?"
"Aşkım bir şeyim yok diyorum ya! Evden çıktığımızdan beri taktın doktora kafayı. Hiçbir şeyim yok benim. Gayet iyiyim."
"Ben değilim."
"Eee seni götürelim doktora o zaman?"
"Ama ben sen doktora gitmeyi kabul etmediğin için iyi değilim." Meriç evden çıktığımızdan beridir doktora taktığı için bilmem kaçıncı kez ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ SİYAH NOKTA (TAMAMLANDI, DÜZENLENİYOR)
Teen FictionSüveyda'ydım ben 19 yaşında, tek hedefi üniversite sınavında ilk 3'e girmek olan o kızdım. Sırf bunun için mezuna kalmıştım. Ailem öz ailem değildi. Öz ailem beni terk etmişti ve onları merak etmiyordum. Ta ki karşıma garip, tehditkar notlar çıkana...