-Önemli Uyarı-

52.3K 1.7K 127
                                    

Merhaba sevgili okurlarım,

Kitaba başlamadan önce okumanızı istediğim küçük bir uyarı var. 

Kitabın içeriğinden bahsetmem gerekiyor. Buradaki acemi veya aç gözlü yazarlar ya da kızanlar olacaktır ama ergen yazarlar sırf çok okunmak için bu tip uyarılar koyabiliyorlar o yüzden çoğunuzun böyle uyarıları atladığını biliyorum. Lütfen bunu atlamayın. 

Tetikleyici unsurlar: Kötü anılarınızı tetikleyecek, olası travmalarınızı etkileyecek olaylar ya da sahneler içerebilir kurgu. Bunlar;

- Kurgu içerisinde ölümle karşılaşabilirsiniz. Bu karakter ölümleri olabilir, aileden birisinin ölmesi olabilir. Olumsuz anıları tetikleyebilir.

- Taciz ve sözlü şiddet aşırı derece kurgu içerisinde karşılaşabileceğiniz durumlar. Ana karakterler arasında değil fakat dışarıdan onlara ya da sevilen yan karakterlere karşı bir durum. Olumsuz anıları tetikleyebilir. 

- Tecavüzden bahsetme var, asla sahne yok ancak maruz kalan kişi tarafından anlatılabilir, yazmayı planladığım sahneler arasında. Tetikleyici olabilir.

- Küfür ve şiddet var, kan var. Tetikleyici olabilir.

- Kendine zarar verme.  Tetikleyici olabilir.

Bu unsurları sizi kötü etkileyebilir, hiç yaşanmamış olmasını dileyeceğim anılarınızı tetikleyebilir. Bu bir cinsel sahne gibi geçiştirebileceğiniz bir şey değil. Bu yüzden okurken dikkatli olun, bu konuda endişeleriniz varsa lütfen kitaba başlamayın. 

Yetişkin içerik sahneler:

- Yaş farkı. Karakterler arasında fazla olmamakla birlikte yaş farkı bulunuyor. Öte yandan yan karakterlerin de yaş farkı olan ilişkileri var. Rahatsız olabilirsiniz.

- Cinsel sahneler. İlerleyen bölümlerde cinsel sahnelerle karşılaşabilirsiniz. Rahatsız olabilirsiniz. 

- Açık seçik konuşma. Karakterler arasında şakalaşırken, cinsel ilişki esnasında ya da başka karaktere karşı düşmanca söylenen sözler olabilir bunlar. Rahatsız olabilirsiniz. 

Bu etmenler sizi rahatsız edebilir, bu yüzden kurguya başlarken iki kez, hatta üç kez düşünmenizi rica edeceğim.

Son olarak da içerisinde gri ahlaki değerlere sahip karakterler de vardır, ana karakterler dahil. Yani örnek teşkil etmezler, etmemeliler. Hareketleri ve tavırları çirkin, kötü, bencil ve şiddet içerikli olabilir ve bunun iyi bir şey olduğunu savunabilirler. Normal olduğunu savunabilirler. Bu yüzden karakterlerin gri ahlaka değerlere sahip olduğunu unutmayın okurken.

Bu kitap yetişkinler içindir. Yetişkinlikten kast ettiğim seks değil, açık seçik konuşmalar da değil. Bazen küçük yaşlardayken doğru ve yanlışı ayırt edemeyebiliriz, bunu kast ediyorum. Ama elbette kendinize güveniyorsanız keyifli okumalar.

Öte yandan yetişkinseniz dahi tetikleyici sahneler sizi rahatsız edebilir, kötü hissettirebilir. Bir sorun olmayacağını düşünüyorsanız, keyifli okumalar. 

Kendinize dikkat edin. Sizi seviyorum. Uyarıları iyice okuduğunuzdan emin olun. ❤️


MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin