İyi akşamlar.
Yazarken içimi hem sıcacık eden hem de hüzünlendiren bir bölümle geldim.
Umarım siz de seversiniz.Yeni bölüm için sizi haftaya kadar bekletmek yerine sınır belirledim.
Sınır geçilirse Çarşamba günü bölüm her zamanki saatinde gelir.Sınır; 1400 oy ve 1000 yorum.
Keyifli okumalar ❤️💖The Weeknd - Heartless
Bölüm 43: YÜZLEŞME
Hep bugünü beklemiştim.
Her zaman annemin bana inanacağı ve karşısına geçip, ben haklıydım, diyeceğim günü beklemiştim ama neden kendimi iyi hissetmiyordum.
İçeri girdiğimde kalbim acıyla atıyordu, adımlarım geri geri kaçıyordu. Yine de yatağın yanına kadar yürüdüm ve sadece camdan dışarıyı seyreden anneme baktım. Burada geçirdiği gece ona iyi gelmiş görünmüyordu. Dünden sonra kimsenin iyi olduğunu düşünmüyordum.
Güçlü görünmek istedim, bu yüzden omuzlarımı dik tuttum ve sandalyeyi gürültüyle çekerek geldiğimi belli ettim. Camla arasına yerleştiğim an gözleri bana döndü. Gözlerinin rengi daha da solmuş görünüyordu. Göz göze geldiğimizde yutkundum ama duygularımı yüzümden sakladım.
"Beni görmek istemişsin," dedim hiç titremeyen sesimle gurur duyarken. "Ne için?"
Annemin titreyen göz bebekleri yüzümde gezindi. Yüzü şişti, tıpkı gözleri gibi. Çok ağlamış olmalıydı. Ne için, kim için ağlamıştı? Merak ediyordum, bir gün olsun benim için ağlamış mıydı?
"Beni asla affetmeyeceksin, değil mi?" dediğinde dudaklarım acıyla kıvrıldı.
"Asla."
"Özür dilerim." Gözleri doldu.
Gülümsemeye devam etsem de gözlerim doldu. "İşe yaramaz."
"Biliyorum," diye fısıldadı. "Biliyorum." Yaşlar gözlerinden süzülürken o ağladığı için üzülmek istedim ama yapamadım.
"Sen beni mahvettin anne," diye fısıldadım. Bugün geldiğinde söylemek istediğim, haykırmak istediğim ne çok şey vardı. Oysa hissettiğim her şey dört kelimelik bir fısıltıdan ibaretti. "Sen beni mahvettin."
"İnanmak istemedim," derken artık gözlerime bakmıyordu. "Mümkün olabileceğine ihtimal vermedim. Sadece bir anlık bir yanlış anlaşılma olduğunu düşündüm."
"Bir anlık değildi." Başımı iki yana salladım. "Bir anlık değildi anne. Tam altı yıl sürdü." Rengi birden kireç gibi olduğunda Tamer'in bu kadarını itiraf etmediğini anladım. "Altı yıl boyunca her gece odama geldi ve bana..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...