İyi akşamlar!
Hemen geçilen sınırla birlikte ben de hemen geldim. Harikasınız, çok sevindim, beni çok mutlu ettiniz.
Bu bölüm ise on üç bin kelime uzunluğunda olduğu için sizden geçen bölümdeki performansı bekliyorum. Eğer aynı performansı görürsem cumartesi yine uzun bir bölüm sizi bekliyor, taslaklarda hazır bir halde.
Sizi bölümle baş başa bırakıyorum, keyifli okumalar diliyorum.
Bölüm 35: Kar Küresindeki Balerin ve Canavar
Ariana Grande - Knew Better
❄️
İyi geceler bayanlar ve baylar!Rusya'daki bütün önemli isimlerin akın ettiği o geceye hoş geldiniz. Sizin için Felix Bushida ile müstakbel nişanlısı Kasumi Takahashi'nin nişanını mercek altına aldım.
Uzun yıllardır bir gecede bu kadar çok kaos olduğunu hatırlamıyorum. Kimleri buna yıldızlar geçidi diyor ama baksanıza, ben buna skandallar geçidi demeyi tercih edeceğim.
Robert Pattinson ve Kristen Stewart skandalını siktir edin, bu gece gördüklerim birer şaka mı?
Tatyana Ivanova, kendine gel kızım! Yüzüğün nerede, kahrolası yüzüğünü lütfen ellerini yıkarken lavabonun kenarında unutmuş ol! Yüzüğüm takılarıma uymadı yalanına inanan var mı? Şahsen bir kelimesine bile inanmadım, Victor Ivanov ile ilişkileri bu noktaya nasıl geldi?
Kameraların önünde öpüşmeniz durumu biraz toparlıyor mu? Evet.
Peki bu parmağında yüzük olmadığını değiştiriyor mu? Sikerler, elbette hayır.
Tanya ve Victor Ivanov çiftine geri döneceğim ama sen Vasili Molkalin... Sen ne yaptığının farkında mısın?
Cemiyetin gizli adamını bu kadar çarpık bir ilişkinin içinde görmeyi kim beklerdi ki? Elbette herkes alışkındır bu tarz çarpık ilişkilere ama Vasili Molkalin'i bu ilişkilerden birisinin parçası olarak görmeyi bekleyen var mıydı? Dahası geceye damgasını vurduğunun farkında mıydı?
Ve sen Salvatore Castellani, sen insan mısın? Cehennemin hangi katından düşen güzel bir şeytansın?
Aşağı kaydırın hanımlar, işte gecenin ayrıntıları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...