TEŞEKKÜRLER ve BİLGİLENDİRME

6.6K 691 135
                                    

Kış Güneşi aklıma ilk düştüğünde, Victor Tatyana'dan önce gelmişti.

Her şeyiyle benim istediğim karakterdi ama onun kusurlarına da iyi yanlarına da dokunmama izin vermedi. Dahası Tatyana'da tüm hatalarına rağmen kendisi olmak istedi. 

Ben onları bu şekilde kabul ettim ve sevdim. Sizler de onları benim gibi sevdiğiniz ve benimsediğiniz, yorumlarınız ve desteğinizle beni devamlı olarak teşvik ettiğiniz için teşekkür ederim.

Sizleri seviyorum. 

Fakat şimdi veda vakti. 

Tüm bir kitap hakkında ne hissettiğimiz benimle paylaşın lütfen🥺

Fakat bu veda gerçekten bir son değil. Çünkü Victor ve Tanya gelirken arkalarından muhteşem karakterler sürüklediler. 

Her birisinin hikayesini yazmak ve onları size en içten ve temiz şekilde anlatmak için heyecan doluyum. Dahası, çiftlerimiz birbirlerinin hikayelerinin içindeler. Zaman akışı dolayısıyla farklı zamanlarda birbirilerinin kurgularına dahil olacak olsalar da, endişe etmeyin. Victor ve Tanya, içlerinde oldukları ailenin bir parçasılar ve elbette onları da diğer kitaplarda göreceğiz. Kendilerini de çocuklarını da.

Ve... 

Sıradaki çiftimiz...

Hepinizin bunu merak ettiğini biliyorum. 

Çiftimizi bugün açıklayacağım. 

Malum Rusya soğuk ve karanlık. Ben diyorum ki biraz rahatlayalım ve sıcak iklimlere gidelim. 

Benimle birlikte İtalya-Sicilya'ya gelmeye ne dersiniz?

Salvatore ve Rosalina sizi bekliyorlar. 

Kitabımız yarın akşam saat 21.00'da ilk bölümü ile yayımda olacak. Kitabın adını da yarın öğreneceksiniz. Şimdiden saatlerinizi kurunnn! 

Görüşmek üzere...

Kitabımız için yapılan çok güzel bir video instagrama yüklenecek. Oradan izlemeyi unutmayın. 

İnstagram: seydanur_ipek

Görüşmek üzere kuğular...

MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin