İyi akşamlar!
Ben geldim.
Doğum günümde hönkürerek kitabımın finalini yazdığım için tadım tuzum yoktur hsjahdkahdk
Beni doğduğuma pişman ettiler dermişim hahahahahha
Bir sonraki bölüm final bölümüdür.
Kendinizi hazırlayın, keyifli okumalar.❤️❄️
Ariana Grande - The Boy is Mine
Bölüm 50: Ölüm ve Yaşam
Victor Ivanov:
Hayatım boyunca çok fazla güçsüz düştüğüm an oldu.
İçine doğduğum kurtlar sofrasında çark her zaman döner, çarkı döndüren isim de her zaman değişirdi. Ben çarkı elimde tuttuğum günden beri güçsüz olmamak ve o çarkın altında ezilen kişi olmamak için elimden gelen her şeyi yapmıştım.
Tek bir hatam olmuştu.
Merhamet etmek.
Beni içine doğurduğu dünyaya göre bana haddinden fazla merhamet ve sevgi aşılayan annemin de tek hatası bu olmalıydı.
Abilerime merhamet etmemem gerektiğini biliyordum. Vasili söylemişti, onları öldürerek gerçek bir gösteri yapmalıydım. Beni cemiyete kabul ettiğinde Salvatore söylemişti. Onları öldürerek gücümü kanıtlamalıydım. Felix söylemişti. Asla benim kadar merhametli olmayacağını ve yaptığımın hata olduğunu söylemişti.
Kendi kararlarımı kendim verirdim.
Bu yüzden hiçbirisine kulak asmadım ve kendi bildiğimi okudum. Ne de olsa en doğru yol, kendi bildiğin yoldur.
Sonra karımı fark ettim. Benim için gecenin ortasında eline silah alarak şehri ayağa kaldırdığında merhamet etmedi. Yurnayev'i öldürürken merhamet etmedi, ikinci kez düşünmedi ve kendinden o kadar emindi ki adamlarımız ikinci bir emir için beklemediler. O emrettiğinde o evi yaktılar.
Bizi bulduğunda merhamet etmedi, ikinci kez düşünmedi. Onları yaraladı, canlarını yaktı. Vlad'in çocuğunu kullanırken ne kadar hassas davranırsa davransın Vlad'e merhamet etmedi.
O an doğru olanı onun yaptığını anladım. Merhamet ölümcüldü. Asla işlenmemesi gereken bir günah gibiydi. Bugün merhamet göstermekten vazgeçtim. Yalnızca birkaç kişinin adını aklıma kazıdım ve merhamet kelimesini sadece onların adının sonuna yazdım.
Şimdi karşımda duran iki yüze bakarken oturduğum sandalyede rahattım. Parmaklarım kopan ikinci parmağımın kökünde gezinirken sarılı ellerine, yüzlerinde kalan kötü izlere baktım. Mishe'yi direkt öldürmüştüm çünkü o piç, karıma silah çekmişti. Lanet olası ölümün kıyısında bile olsam kimsenin karıma silah çekmesine izin vermezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...