Swim / Chase Atlantic
Merhaba...
İyi akşamlar 🤍
İşte okumanızı çok istediğim bölümle geldim, ayayayayaya
Çok heyecanlıyım😁
Victor Ivanov'un flörtöz ve çapkın yüzüyle karşılaşmaya hazır mısınız?
Sizi bölümle baş başa bırakmadan önce hemen ekleyeyim;Eğer siz de bölümün erkenden gelmesini istiyorsanız küçük bir sınır belirleyelim yine bu bölüm için de. Geçerseniz bölüm erken gelir, geçilmezse de her zamanki gününde.
Sadece yorum sınırı olacak.
10.000 kelimelik bir bölüm için 1000 yorum adil göründü bana. Ama dediğim gibi zorunda değilsiniz. Tek isteğim yorumların sırf sınır geçilsin diye sayılardan geri sayım yapılması gibi tuhaf şeylerin yapılmaması ya da sırf sınır geçilsin diye yüzlerce random atılmaması sahne komik bile değilken.Zorunda değilsiniz, sınır geçilse de geçilmese de bölüm haftaya cumartesi gelecek zaten.
Size keyifli okumalar dilerim, oy sınırı yok🩰Bölüm 11:Mavi Kan
*Mavi kan kraliyet soyundan gelenleri temsil eder.
Hayat insanın en çok sırtından vururdu. Yakınlarımız bizi en çok sırtımızdan vururdu. Hep bunun nedenini düşünmüştüm. Neden hep sırtımızdan vurulurduk? Arkamızı döndüğümüz için mi? Onlar arkamızda kaldığımız için mi?
Hayır, hiçbiri değil.
Sürekli sırtımızdan vurulurduk çünkü dik duruyorduk. Dik duranı kimse sevmezdi, hayatta kaldığı gibi bir de hayata meydan okurcasına dik duranı hayat da sevmezdi. Bu yüzden hep sırtımızdan bıçaklanırdık.
Ben ne zaman dik dursam hayat bana vuracak bir darbe bulurdu, ben yakınlarımdan tokat, hayattan tekme yerdim. Yakınlarım yüzüme vururdu, hayat ise sırtıma.
Şimdi karşımdaki eve bakıyordum. Victor'un sahip olduğu güç... Daha doğrusu bu zamanda böylesine bir zenginliğe sahip olan birisi... Neredeyse bir saraya sahip olan birisi... Onun birisine ihtiyacı olmadığı ortadaydı. Peki neden bunu yapmıştı? Neden benimle evlenerek kendini böyle bir duruma sokmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...