Değmesin ellerimiz
Model - Değmesin Ellerimiz
Bölüm 28: Aynaların Soğuk YüzüVictor Ivanov:
Birisini gerçekten sevmek zordu.
O kadar zordu ki ona karşı bir ateş kadar kızgın ve bir cam kadar kırgın olsanız bile ağladığında eliniz ayağınız boşalıyordu. O ağladığında Tanrı'ya yemin ederim ki ben nefes alamıyorum ve bu aramıza örmek zorunda kaldığım duvarların arkasından çok daha zordu.
Tanya'yı sevmek çok zordu.
İlişkimizin başından beri ufak tefek tutarsızlıklarını fark ediyordum ama dünkü tavrı aslında her şeyi bana bir ayna gibi göstermişti. Birden öfkeli çıkışları, ani alınganlıkları, sonra birden sevgi dolu olup çok geçmeden ağlamaya başlaması...
Her şey bir yana gözünün önünde iki kişiyi öldürmüş olmamı bu kadar çabuk kabullenip sindirmesi, bu yaşına kadar oluşması gereken kimliğindeki gözenekleri gösteriyordu. Fakat ona gerçekten kızmak benim için imkansızdı. Ailesi ona hiçbir zaman doğru tavizleri ve gerekli alanı verememişti. İzin verilseydi Tanya bir zambak bahçesi olabilirdi ama o dar alanda sadece başını topraktan çıkartacak kadar izin alabilmişti.
Şimdi ise aslında kendisini ararken benim sevgim ve soyadım ona başka etiketler vererek onun alanını yeniden daraltıyordu. Bir alandan diğerine geçmek için özgür kalması ona iyi gelmeyecekti.
Bana karşı sarf ettiği sözleri affetmiş değildim, onun için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordum. Daha iyi bir adam olmaya çalışıyordum ama ne yaptığını bile bilmeden atladığı tehlikelerin önünü göremiyor diye beni karşısına alması aslında durumu açıklıyordu. Bu yüzden ona zaman verirken ilişkimizi askıya almak en doğrusuydu.
Ona dokunduğum an yüzüme karşı bir canavar olduğumu söylediğini unuttuğumda yeni bir ilişkiye başlayabilirdik.
Birisini sevmeyi bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...