Taylor Swift - Lavender Haze
Merhaba, merhaba...
Nasılsınız, umarım iyisinizdir.
Sizi çok özledim, bu bölümü okumanız ve yorumlarınız için çok heyecanlıydım.
Siz mi günleri saydınız yoksa ben de mi saydım bilmiyorum jdnalfnlsAy bütün tepkilerinizi çok merak ediyorum. Lütfen hepsini yorum olarak atın.
Keyifli okumalar dilerim, sizi seviyorum.
Güzel ve çok yorum gelirse bir dahaki cumartesi gelmeden önce paylaşabilirim.
Alt sınır 1500.
Görüşürüz, tekrar keyifli okumalar dilerim 🩰❄️
Bölüm 18:Ölümsüz İzler
Bazı geceler uykusuz işkencelerden ibaretti.
Çaresiz çırpınışlardan ibaretti. Simsiyah bir elin avcunda boğulan çığlıklardan ibaretti.
Bu gece de o gecelerden birisiydi. Kalbim o kadar hızlı çarpıyordu ki, korkunun can yakabildiğini bilmezdim. Oysa korku insanın canını her şeyden daha fazla yakabilirdi. Yatağımın bir köşesine sırtımı verip bacaklarımı kendime çekmiştim. Yorganımı kendime sıkı sıkıya sararken gözlerim odamdaki yuvarlak saatteydi. Her bir saniyenin geçişini gözlerimle takip ediyordum.
Derler ki bir dakika bir saatten uzundur, bu gece bütün zamanlar kısaydı. Hızlı geçiyordu. Annem sarhoş bir şekilde geldiğinde sızacağını biliyordum. Büyükannemin de üst kattaki odasının kapısını kapatarak yatacağını biliyordum. İlaçları ağır olduğu için eskisine nazaran daha derin uyuyordu. Her gece bu evde bir canavar ve bir çocuk hep uyanık kalıyordu. Ben ve bana dair güzel olan her şeyin celladı ayaktaydık. Yine.
Kapının arkasından gelen adım seslerini işittiğimde kalbim sıkıştı. Kendimi duvara daha sıkı bastırdım ve gözlerimi yumdum. Gelmesini istemiyordum, gelmesini istemiyordum, gelmesini istemiyordum.
Saniyelerin tıkırtısı ayak seslerine karıştırdı. Her saniye adımları biraz daha yaklaştı.
Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bedenim titriyordu vuruşlarından. Kapıya bakacak cesareti bulduğumda onu gördüm. Oradaydı, kocaman bir gülümseme ile bana bakıyordu ama bir şeytana benziyordu. Nefesim titrerken boğazım düğümlendi. "Gelme," diye fısıldadım. "Çık dışarı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...