Madalyon Cemiyeti'ne hoş geldiniz.
Cemiyetin kaideleri aşağıda belirtildiği gibidir:
Kural bir: Madalyon Cemiyeti kimseyi öldürmez, sadece insanların acı çekmeden bu dünyadan göçmelerine yardımcı olur.
Kural iki: Madalyon Cemiyeti'nin karanlıkta canavarları, aydınlıkta iş adamları vardır ve onlar asla bencil hırsları yüzünden toplu ölümlere neden olmazlar, yalnızca popülasyonun devamlılığına katkı sağlarlar.
Kural üç: Madalyon Cemiyeti bir suç örgütü değildir, adi bir isim altında ucuz işler için toplanmaz. Cemiyet ileri gelen iş adamlarının değerli anlaşmalar üzerine bir araya gelmelerini sağlayan saygın bir çatıdır.
Kural dört: Madalyon Cemiyeti insanların düşündüğü gibi kötü adamların ya da kalpsiz kimselerin bir arada olduğu bir cemiyet değildir, saygıdeğer üyelerimizin duygulara bakışı ve aşk tanımları biraz farklı olup kalpleriyle değil akıllarıyla karar verirler.
Kural beş: Madalyon Cemiyeti hoşgörülü bir cemiyettir ve ihanetin cezası ölüm değildir, madde bire ithafen ihanet edenlerin huzur içinde göç etmesine yardımcı olur.
Yeniden hoş geldiniz, burası Madalyon Cemiyeti, burada fısıldamak yasak.
*
Madalyon Cemiyeti Serisi'ne hoş geldiniz.
Bu serüvende size eşlik edecek olan bendeniz yazar Şeydanur İpek.
Seri uzun soluklu olacağı için bilgilendirme yapmam gerektiğini düşündüm, yeni okurlarım bu yazıyı hemen görecek olsalar eski okurlarımdan gecikme için özür diliyorum.
Şu an başlamak üzere olduğunuz kitap Madalyon Cemiyeti'nin ilk kitabıdır ve cemiyet üyesi Rus Ganster Victor Ivanov'un hikayesini konu almaktadır.
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
Tahminlerime göre seri yedi farklı karakteri yedi farklı kitapta konu alacak olup, her kitabın finalinde yeni kitabın karakterini ya da çiftini öğreneceksiniz.
Her kitap serinin bir parçası olup, seriden bağımsız olarak da okunabilmektedir.
Sizin kadar benim de heyecanlı olduğumu söylemeliyim, ilk defa bu kadar büyük bir işe kalkışıyorum, umarım siz de benim kadar seversiniz ve alnımızın hakkıyla sonunu getiririz.
Şimdi sizi ilk bölüm ile baş başa bırakıyorum ve keyifli okumalar diliyorum.
Dipnot: Kitap yetişkin içeriktir, lütfen uyarı bölümünü okuduğunuzdan emin olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...