İyi akşamlar, minik kuğular 💖
Sonunda normal rutinimize dönebildiğimiz için mutluyum.Bölümlerimiz her zaman olduğu gibi düzenli gelmeye devam edecek.
Unutanlar için bölümler her cumartesi saat 21.00'da geliyor. Tabii siz koyduğum sınırı geçmezseniz😇
Sınır: 1500 oy ve 2000 yorum.
Yorumlarda geri sayım ya da emoji bombası yapmalıyım lütfen, kırıcı oluyor, minik kalbim bunları kaldırmaz sonra Kuzey Tekinoğlu'na bağlarım ehehe
(Sınır geçilirse bölüm çarşamba günü gelir.)
Keyifli okumalar diliyorum.
Sizi seviyorum ❤️Last Christmas - WHAM!
Ya da Cardi B versiyon, bak bu versiyon favorim jajsjaBölüm 40: Oyunlar ve Oyunları Kuranlar
Birisini seviyor olmanın en keskin yanı onun için duyduğun korkuydu.
Merdivenleri hızla inerken Chloe'nin de bağırdığını işitmek elimin ayağımın birbirine dolanmasına neden oldu. Öyle ki neredeyse düşecektim. Yine de kendim için duyduğum endişe baskın gelmedi, önceliğim onlardı.
Victor'un arkasından dışarı fırladığımda verandanın önünde Mishe ve Vasili'nin birbirine girdiğini gördüm.
Vlad kenarda onları izliyor, Garold sırıtarak bu kavgaya memnuniyetle bakıyordu. Fakat fark etmedikleri şey Mishe'nin gerçekten kötü göründüğüydü. Ya da farkında oldukları şey buydu ve bunu kullanmak istiyorlardı. "Yeter!" Victor ikisinin arasına girerek ikisini de farklı yönlere ittiğinde nefes nefese başka yönlere savruldular.
Koşar adımlarla Vasili'nin yanına gittim ve patlayan silahın ona denk gelmediğinden emin oldum. "İyi misin?" dedim dudağındaki kana bakarken. Ölümcül bir nefretle Mishe'ye bakarken sadece başını salladı. O an hissettiği nefret olası bir acının bile farkına varmasını engelliyor olmalıydı.
"Ne yapıyorsunuz?" dedi Victor öfkeyle.
"Kapındaki köpeğinin zincirini uzun tutuyorsun, Victor," dedi Vlad. "Biraz kısmalısın."
Vasili'nin bakışları ona döndü. "O zinciri senin boğazına sararım, sonra da sen boğulana kadar beklerim. Öldükten sonra bırakacağımı sanma, öldükten sonra da seni bu kapının üstüne çan diye asarım, gelen giden görür." Yüzümdeki bütün kan çekilirken Galina şaşkın bir nefes aldı, herkes bir anlığına durdu. Düşen karların seslerini duymak bile mümkün hale geldi neredeyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ -1: KIŞ GÜNEŞİ
RomanceSüreyya Tanya, hayatı boyunca girmek için çabaladığı bale okuluna kabul edildiğinde on sekiz yaşındaydı. Rusya'nın soğuk topraklarına adımı bastığında küçük bir kızdı. Hayata dair en kötü şeyleri unutmak için gittiği bu şehirde, kaderin onun için d...