Myslela jsem že mě v životě již nic nepřekvapí. Že nadále budu jen obyčejná dívka, která bude pracovat v knihkupectví a chodit s přáteli na různé výlety a párty. Avšak takovou budoucnost jsem nepředvídala. Za ani ne rok se můj život převrátil naruby a vše náhle bylo jiné.
V Paříži jsem měla velmi těžké chvíle, ale rozsvicovaly mi je tři osoby.
Táta, kamarádka Jull a tajemný muž objevující se v mých snech. Vždy jsem přemýšlela kdo to je a bádala ale nikdy se mi nepodařilo najít onoho záhadného muže s hnědými kudrnatými vlasy a krásnými plnými rty.
Většinou můj život ve Francii byl nuda. Až na Nathaniela kterého jsem poznala když jsem nastoupila na střední dramatickou školu v Paříži neboli celým jménem Conservatoire national supérieur d’art dramatique (ve zkratce CNSAD).
Zde jsem potkala Nathaniela Davise, okouzlujícího blonďatého mladíka s modrýma očima vypadajících jako rozbouřené moře. Tenkrát když jsem ho potkala na své první hodině, myslela jsem si že je to velmi nádherný a bystrý muž. Nic mu neuniklo, hrát mu šlo skvěle a vypadal, že by rodinu dobře zajistil. Proto jsem se s ním více začala bavit a podléhat jeho šarmu. Byla jsem z něho celá paf. Myslela jsem na něj při uléhání do postele či při jízdě autobusem do školy. Vždy když jsem měla chvilku, přemýšlela jsem jaké asi je cítit mezi prsty jeho hebké blonďaté vlasy které mu vlály po ramena. Či dívat se mu zblízka vášnivě do očí. Všechno to jsem si představovala.Jednoho dne jsem své myšlenky nechala povstát a udělat pravdou. Nathanielovi jsem se zalíbila tak moc, že chtěl být se mnou kdykoli to šlo. O přestávkách se chodil za mnou dívat a nebo když jsem byla doma, vždy jsem zaslechla drobné kamínky padající na mé okno ve znaku, že ho mám otevřít aby Nathaniel mohl tajně dovnitř.
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..