Sam-
V ten večer, kdy jsme s Joem odjeli ze studia, mezi námi prošlo jen rozloučení. Štvalo mě že je to mezi námi znovu tak dusné, ale teď už nebudu váhat a zítra si s ním promluvím o tom co se stalo s Jamiem stalo. Věděla jsem co měl Jamie v plánu. Chtěl Joea přinutit žárlit, zřejmě tohle muže baví. Avšak já když byla mladší, dělala jsem to ze srandy Nathanielovi. Věděl že to beru jako vtip takže mu to bylo jedno, až potom co mě doma zbil, to jedno nebylo. Stačilo se jen podívat na jiného muže a už bylo zle. Většinou mě doma čekalo uhození nebo totální řev. Bála jsem se ho, takže jsem se bála i ho opustit. Nevěděla jsem co by udělal kdybych ho opustila. Musela jsem být hlavně u něho jelikož mi vyhrožoval že pokud uteču, stane se něco špatného. Nikdy mi neřekl co přesně myslí ale i tak jsem se bála že to bude mít co do činění s mým tátou nebo přátely které tvořila jen samotná Jull.
~~~~~>
V noci jsem nemohla spát. Hlavou se mi výřilo několik myšlenek a většina z nich byla na základě Joea. Přemýšlela jsem o tom všem. Došla mi i myšlenka proč je vůbec Joe naštvaný z toho že mi Jamie dal polibek?
Měla jsem hodně otázek ale málo odpovědí. Vše v tuto dobu je matoucí. Například chování Joea. Něco se děje a já nevím co.. Ale zjistím to.
Potřebuji vědět co tyhle Joeovy reakce spouští.Pár hodin uběhlo a začalo venku za okny svítat. Noc uběhla vcelku rychle, což za to jsem byla velmi ráda. Dnes měl být volný den. Na skupině, kde jsou mimochodem i ostatní herci ze Stranger Things, jsme se domluvili, že půjdeme do bazénu Kerryho. Dala jsem Kerrymu adresu kde bydlím, jelikož mě chce s ostatními vyzvednout před mým domem, prý tak nějak kolem druhé odpoledne. Má velký bazén přímo krytý v domě, takže venku nezmrzneme i když je teprve jaro.
Jelikož jsem se nudila, začala jsem se na dnešní menší výlet připravovat.
Ze skříně jsem si vytáhla dvojdílné černé plavky a ručník. Poté jsem si dala do menší tašky různé potřebné věci jako peněženku, klíče, deodorant a voňavku. Ještě jsem si připravila kabelku s klíčky, kapesníky a dalšími potřebnými věcmi. S povzdechem jsem si sedla na gauč a čekala. Od táty jsem povolení nepotřebovala, jelikož poslední dobu tráví práci a mě nemá moc času. Snaží se mi vždy psát o tom, jak se mám či co dělám nebo i "jak ve škole? Máš nějaké nové známky?"Většinou náš chat trvá kolem pěti až deseti minutami za den ale myslím že nám to oboum vyhovuje. Tátův nový šéf hodně pořádá různé pracovní výlety které někdy trvají i týden. Táta čekal pár let abych dospěla a on by si byl jistý s tím, že přežiju to že je často pryč. I tak mi stále chybí ale není to tak hrozné jak jsem si dříve vždy myslela že mi chybět bude. Od mého přemýšlení nad tátou uběhl nějaký čas a bylo již těsně před druhou kdy mám odjet. Vzala jsem si přes mé plavky mikinu a tepláky. Do rukou jsem chopila tašky a vyšla z domu po tom, co mi Kerry napsal sms, že stojí již před domem.
Vyšla jsem z domu a spatřila tmavě hnědou dodávku. Povytáhla jsem jemně obočí a zamkla za sebou. Rychlým krokem jsem doběhla k dodávce a otevřela zadní dveře. Bylo tam šest sedadel, tři proti těm druhým třem.
Porozhlédla jsem se po všech co tu sedí.
Maya
Gaten
Kerry
Jamie
Sadie
A.. JoeJoe seděl u okna v rohu a civěl ven. Nejspíš se mi vyhýbá. Mezi ním a samozřejmě jako naschvál Jamiem bylo jediné místo. Naproti nim se totiž Maya společně s Gatenem a Sadie rozhodli roztáhnout po všech třech místech. Sedla jsem si tedy mezi ně a tašky si položila před nohy na zem.
,, Ahoj" pozdravil mě Jamie a usmál se na mě. Podívala jsem se mu do očí,, Ahoj.. " šeptla jsem a opřela se.Joseph
Sam si sedla vedle mě a toho blbce.
Zřejmě si opravdu myslí že začnu žárlit..
Koutkem oka jsem je sledoval a to i ostatní. Všichni totiž viděli to co se mezi nimi včera stalo.
,, Ahoj" uculil se na ni a já protočil panenky.
Sam se na něj sladce usmála a také ho pozdravila. Chovají se jak dvě hrdličky.. Dovy jestli spolu nemají něco víc než ten polibek..
Náhle se ve mě zbudil menší vztek. Kdyby věděla jaký on doopravdy je..
Jamie je sice ve znamení střelce ale je těsně po štíru.. Štíři jsou dominantní a vynikají v sexu. Podle toho jak Jamieho znám, má velký sklon ke štírům.
Sam otočila hlavu dopředu a opřela se o sedadlo. Viděl jsem to..
Viděl jsem že jí Jamie vykouzlil na tváři ten posranej ruměnec.
Proč se mi to nikdy nepovedlo? Dělám snad něco špatně?
Nevím proč mě na tom vůbec záleží. V hlavě si vždy stavím myšlenku o tom, že je původem moje fanynka a jak jsem jednou řekl v interview, nejdu do vztahu či cokoliv podobného se svou fanynkou.
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..