Zvedla jsem telefonát,, Ano? "
,, Ahoj, kde jsi? Jsi v pořádku?" začal se ptát.
,, Hej, hej pomalu" utlumila jsem ho,, Jsem na tetování, a jo, jsem v nadmíru v pořádku. " usmála jsem se na Sebiho který mi úsměv oplatil.
,,To myslíš tetovací salonek Sebastiana MalColna?"
,, Um, ano" odpověděla jsem.
Joe se nadechl a vydechl,, Hned jsem tam. Nikam nechoď. " než jsem začala protestovat, položil hovor.
,, Ochranář" promluvil Sebi jako kdyby přišel na nějakou záhadu. Kývla jsem a slezla ze stolu.
Při odchodu -ano, nehodlám tady čekat na Joea- jsem se zarazila a ohlédla na Sebiho.
,, Jak jsem již říkala, to tetování vidíš naposledy." řekla jsem,, A to druhý taky. " zmizela jsem za dveřmi a vyšla do ulice.Chvíli jsem šla až jsem narazila na kavárnu jménem Roses et épines. Nejspíš francouzská kavárna.
Vešla jsem dovnitř a hned mě omámila vůně kávy a horké čokolády. Píchlo mi do srdce. Cítila jsem menší bolest rozléhající se po mém těle.Co jsem to sakra udělala..
Neměla jsem pokračovat v líbání mé dětské lásky.. Měla jsem ho odtrhnout, ale už je pozdě. Rozhodla jsem se si náladu spravit kofeinem. Sedla jsem si na barovou stoličku vedle jednoho muže.
,, Dobrý den, přejete si? " zeptal se číšník.
,, Jedno cappuccino, děkuji." kývla jsem a vytáhla mobil.
,, Zdravím. " promluvil muž vedle mě. Neviděla jsem mu do tváře přes jeho delší blond vlasy.
,, Prosím?.." zeptala jsem se. Nejsem nějak moc dobrá na seznamování a nejraději bych to slovo vzala zpět a řekla místo něj Zdravím.
,, Samantha, že ano? " otočil se na mne a já ztrnula. Začalo mi zběsile bušit srdce a myslela jsen že mi snad vyskočí z hrudi. Zesedla jsem ze židle a začala couvat.
,, Kampak to jdeš, nepozdravíš tvého přítele který za tebou doletěl až z Francie?"
Couvala jsem tak dlouho až jsem narazila na dveře do kterých vstupoval zrovna Joe.
,, Sam! Všude jsem tě hledal-"
,, Joe.. " zarazila jsem ho a on se podíval směrem kam jsem se dívala se strachem v očích.
,, Ahoj Joe, zrovna jsem si se Sam chtěl o tobě promluvit. " řekl. Do očí mi vyhrkly slzy,, Nathane.." vydechla jsem. Joe mě vzal do objetí.
,, Ochranář.. " řekl oplzle jeko před chvílí Sebastian, akorát ten to neřekl oplzle, ale hrdě.
,, Nech ho být a promluvíme si o tom." snažila jsem se dýchat ale něco mně v tom bránilo.
,, Ach ano.. Chyběl mi tvůj způsob vyjednávání.. Jemu jsi také namluvila že jsem tě znásilňoval a tyhle sračky?"
Joe mě pustil a postavil se přede mne.
,, Notak.. Netahej do tvých fuck business dívku." začal Joe a vykročil blíže k sedícímu Nathanovi.
,, Aa.. Chlapeček se chce prát za špinavou děvku. " v tom Nathanovi přiletěla pěst do obličeje a začalo to.
Nechápu jak jsem tam mohla jen tak stát a svést se po dveřích k zemi a brečet jako nějaká slabá holka.
Lítalo to tam. Praskaly židle a skleničky. Tekla krev a vzduch lomil hlas sekuriťáků aby přestali.
Nejspíš to bylo šokem když jsem upadla do bezvědomí. Už znovu. Posledních pár měsíců mi to jde hodně dobře.~~~~>
,, Bude v pořádku? "
,, Ano ale dalo jí to zabrat."
,, Nejspíš z její minulosti, zažila si toho hodně. Dolehlo to na ni. "
,, Co lžeš?! Všechno si to vymýšlí parchant!"
,, Odveďte ho! Hned! "Pootevřela jsem oči a ihned mě osleplo silné bílé světlo.
Nade mnou se někdo nakláněl. Podle vlasů a rysů v obličeji to byl Joe.
Když si všiml že ho sleduji začal svým zrakem hledat všechny pocity a slova které držím v sobě.
,, Je mi to líto.. Omlouvám se.. " zašeptala jsem a stiskla Joeovu dlaň kterou měl položenou v té mé.
,, To je v pořádku." nadechl se,, Neomlouvej se za to že jsem tě bránil."
,, Ne.. Za to se neomlouvám.. Udělala jsem chybu.." zašeptala jsem.
,, Teď na to nemysli, řekneš mi to pak, ano? Teď musíš nabrat síly." ukonjšil mne.
,, Určitě bude v pohodě? " promluvil v dálce hlas který jsem dobře poznávala.
Kde se tu Sebastian objevil?..
,, Mohu ji dovést domů nebo ještě něco potřebujete? " zeptal se Joe a vzal mě do náruče. Koutkem oka jsem zahlédla Sebastiana jak šel k nám.
,, Ne to je dobré. " řekl doktor a začal se věnovat policistům.
Sebi k nám přišel a Joea zcela ignoroval, jako kdyby mě držel vzduch.
,, Ať je ti lépe, ano? " pohladil mne po tváři a políbil na čelo. Nejspíš chtěl aby Joe žárlil jelikož na něj povytáhl s úsměvem obočí, nejspíš to znamenalo slova "Je má a ja se nedělím."
Protočila jsem panenky. Joe bez jediného slova se mnou v náručí vyšel ven a položil mě do svého auta do zadu na sedačky. Sedl si na místo řidiče, sešlápl plyn a vyjel.
Cesta nebyla dlouhá a za chvíli jsme stáli před opět jeho domem.
Na to kolik mi je, měla bych se umět o sebe starat sama jelikož když vždy skončím v lóji, ocitám se v Joeově posteli. Jako třeba teď.,, Je ti lépe? " zeptal se když jsem již minutu ležela v jeho přikrývkách které voněly po Dioru, cigaretách a trochu vína.
,, Jo.." šeptla jsem.
,, Kdo to byl? " zeptal se.Milý Sebastiane.
Tvůj plán žárlivosti vyšel.,, Kamarád z dětství." odpověděla jsem.
,, Ty s ním něco máš?" cítila jsem jeho žárlivost po celém těle.
,, To je soukromé. "
Seděl na židli s roztaženýma nohama a upřeně mě sledoval.
Upřímně.. Rozpálilo mě to.
,, No tak dobře.. Jo.. Trochu." protočila jsem panenky a vzdychla. Jeho oči zazářily hněvem.
,, Aha.." řekl smutně a zahleděl se na zem.
,, Prostě, když jsem byla na tom tetování, nevěděla jsem že ten salon vede on a když jsem tam přišla, stál tam ve dveřích a já ztratila slova.. " začala jsem a sedla si naproti jemu.
,, Máme spolu takovou minulost, byl to můj kamarád ve škole do kterého jsem se ve třinácti zamilovala ale tehdy jsem nevěděla že je to láska jelikož jsem to nikdy nikde neviděla. Vlastně to on mě připravil o panenství v patnácti než se odstěhoval.. " bylo mi to blbé mu to říkat, ale nechci před ním nic tajit. Joe mě jen chápavě sledoval a kýval hlavou.
,, No a teď jsem ho potkala a při loučení to bouchlo.. Ne přímo sexem ale trochu něčím podobným." dodala jsem,, A teď toho strašně lituji jelikož.. Jelikož.." přemýšlela jsem jestli to říct. Jestli mu říct holou pravdu nebo jen něco podobného tomu.
,, Jelikož jsem se asi.. Zamilovala do někoho jiného.. " vyslovila jsem. Ani toho nelituju. Po tom čase kdy jsem se ztranila lásce, jsem to přerušila.
Joe zpozorněl a jemně přikývl. Nejspíš ho zajímalo kdo je ten sťastlivec a přitom to je on sám.
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..