23. Kapitola

29 5 3
                                    

Po tom všem co se ráno stalo, jsem si konečně mohla dát snídani kterou mi Joe přinesl. Ihned jsem se do toho pustila a neřešila jeho šokovaný pohled když viděl jak jídlo rychle mizí z talíře. Po deseti minutách jsem vše jídlo snědla a opřela se o polštář.
,, Ty si nic nedáš?" zeptala jsem se a podívala se na Joea který odnesl tác s talířem na stůl.
,, Už jsem jedl." objasnil,, Zatímco jsi tvrdě spala." dodal.
Trochu jsem se pousmála když vyslovil slovo tvrdě. Joe si toho všiml a pousmál se. Avšak nic ohledně toho neřekl.

Jedla jsem a ucítila že si ke mě na postel sedl Joe.

,, Sam?.. " zašeptal a díval se nervózně na mě. Podívala jsem se mu do očí a můj úsměv spadl z tváře. Měl něco vážného na jazyku.
,, Ano?" zašeptala jsem a přestala jíst.
Joseph se podíval do klína.
,, Promiň za to co jsem udělal a.. Za to jak jsem to včera řekl.. Nebylo to proti tobě dobrý.." řekl s pohledem upřeným všude kolem než jsou mé oči. Vzala jsem ho za ruce a přinutila ho se podívat mi do očí.
,, To je v pořádku.." zašeptala jsem. Svým palcem jsem mnula jeho hřbet ruky.

,, Vážně sis.. No to.. Nade mnou?" zašeptala jsem a ušklíbla se. Joe se pousmál a přikývl.
,, No tak to je síla.." řekla jsem a neodolala se nesmát. Bylo to roztomilý..
,, A ty?" probudil mě jeho hlas ze smíchu. Podívala jsem se na něj.

,, Co já?.." zašeptala jsem.
Joe byl trochu vážný a opatrně se zeptal.

,, Udělala jsi se s přemýšlením nade mnou?.." zašeptal.
Vykoulila jsem mírně své oči. Podle jeho mimiky bylo vidět že to myslí vážně. Začala jsem panikařit. Mám mu říct že ano? To by pak znělo idiotsky.. Ale kdyby řekla ne, cítil by se blbě.. Sklonila jsem hlavu. Joe mě prsty zvedl bradu abych se mu podívala do očí.
,, Ano nebo ne? " zeptal se s pohledem upřeným hluboko do mých očí. Rozhodla jsem se pro ano. Kývla jsem.
,, Ano.." zašeptala jsem a semkla rty v úzkou linku. Joe se pousmál.
,, Kolikrát? " zeptal se. Nechce si tyhle otázky strčit někam?
Usmála jsem se na něj.
,, To si děláš srandu ne? " řekla jsem sarkasticky.  Joseph zakroutil hlavou. Popravdě jsem to udělala asi jen dvakrát.
,, Dvakrát.. Myslím.." šeptla jsem.
,, Kde?" zašeptal.
,, U mě v posteli a pak ve sprše.." řekla jsem s hlavou skloněnou dolů. Joe pokýval hlavou.
,, Jsem rád že jsi ke mě upřímná." políbil mě na čelo a já se usmála. Podívala jsem se na něho s nervozitou.
,, Takže.. Jakoby.. Teď jsme.. Spolu?" zašeptala jsem. Byl to jediný zvuk který se odehrál v místnosti.
Joe kývl.
,, Tedy jestli ti to nevadí.. " vyhrkl Joe. Zakroutila jsem hlavou.
,, Samozřejmě že ne.. " zašeptala jsem a políbila ho na rty. Furt jsme se drželi za obě ruce. Těšila jsem ho mými jemnými polibky na ústa. Jednu ruku z našeho sevření vytáhl a položil ji na můj bok který byl k němu blíže.

(Mě napadla věta : Jednu ruku z našeho sevření vytáhl a placenul na můj bok. 💀😭 Chápete prostě zmáčknul tlačítko Place 😭)

Přitáhl si mě blíž a já jemně vyndala své ruce z jeho jedné volné dlaně kterou měl položenou na posteli. Své paže jsem obmotala kolem jeho krku a prsty zaputovala do jeho hnědých vlasů. Ta jeho druhá volná ruka se objevila na mé pravé tváři a palcem ji začal hladit. Vzdychla jsem mu do úst a na pár milimetrů se oddálila abych se nadechla. Položila jsem své čelo na to jeho a dívala se mu do očí. Cítila jsem skvělý pocit v těle. Srdce mi bušilo o sto šest a rty se mi jemně chvěly. Bylo to pozoruhodné.. Když jsem se dost nadechla, znovu jsem se vrhla po jeho dokonalých rtech.

A ani jsme se nevšimli že v pokoji už nejsme sami...


Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat