Strčila jsem jazykem do jeho úst a on je více otevřel abych mohla vniknout dovnitř. Začala jsem prohledávat mým jazykem ten jeho a více se na něj natiskla. Svými prsty zabrouzdal do mých vlasů. Cítila jsem se jako v nebi. Tohle bylo poprvé co jsem cítila svrbění po celém těle.. Myslím to, v příjemném slova smyslu..
,, Ehm.." odkašlal si někdo u dveří a já se prudce od Joea odtáhla. Cítila jsem jak se moje tváře začaly zbarvovat do rudé barvy.
Sakra.. Sakra.. Sakra.. Sakra..
Panikařila jsem. Podívala jsem se na daného člověka který vstoupil a nikdo jiný než třetí který má klíč od tohoto pokoje to být nemohl.
,, Je ahoj Jamie.." řekl Joe a snažil se situaci zachránit úsměvem. Vstal a došel k Jamiemu.
,, Em.. Není to tak jak to vypadalo.." řekl Joe v rozpacích. Jamie stál jako přimražený k zemi.
,, Joe?! Ty jsi ji měl v plánu jako sníst nebo co? " vykulil na něho Jamie oči. Trochu jsems se usmála když jsem viděla jak z toho byl udivený.
,, Co?! Pff.. Ne. " Joe řekl a hrál aroganci. Tiše jsem se zasmála a prstem přejela po mých rtech. Pořád byly od něho vlhké.
,,Tak co to bylo? " řekl Jamie. Bylo vidět že to hraje a nebo.. Byl opravdu udivený.,, No.. Jen jsme si tak povídali a.. "
,, Povídali?!" Jamie na něj zíral,,To moc jako povídání nevypadalo." dodal.
,, No dobře. " Joe rozmáchl paže ,,Líbali jsme se." řekl,, A hodně vášnivě." dodal šeptem.
Musela jsem obličej schovat do deky aby neviděli jak moc jsem se chtěla smát.
,, Joo jasný.." řekl Jamie a usmál se,, Na mý posteli.." usmíval se dál Jamie.
Joe se zarazil a podíval se na postel na který jsem celou dobu seděla. Vykulil jemně oči.
,, Sorry brácho to jsem nevěděl." řekl mu. Jamie se přestal usmívat. Bylo vidět že to hrál a začal se smát.
,, Měl by ses vidět! " řekl Jamie a opřel se dlaněmi o kolena se smíchem. Joe na něj jen arogantně hleděl. Byl skvělý pohled na ty dva.
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..