Stála jsem ve dveřích jako zmražená. Snažila jsem se probrat vše co se teď stalo, vše co jsem slyšela z jejich úst. Oni na mě jen mlčky zírali a čekali co se bude dít. Popošla jsem asi o dva kroky dál než jsem stála před nima. Tikala jsem mezi každým a čekala kdo začne mluvit jako první. Každý ale jen vyčkával s nervozitou v obličeji. Mezitím byla z rádia slyšet písnička velmi známá a i má nejoblíbenější.
California Dreamin'
Milovala jsem ji již odmalička. Máma si ji prý vždy pouštěla když jsem byla v jejím bříšku. Táta mi vyprávěl že když ji poprvé políbil, což bylo v autě, hrála jim tato písnička. Máma si ji pak oblíbila a pouštěla si ji. Asi to mám po ní ale také bych chtěla polibek a u toho slyšet tuhle songu. Bylo by to zajímavé a celkem romantické.
Ne že ne.
Probudila jsem se z přemýšlení a věnovala se přítomnosti. Přítomnosti ve které již vím pravdu jak o Jamiem tak i o Josephovi.Jamie si zamnul zátylek.
,, Asi vás tu nechám o samotě. " řekl najednou, obešel mne a vyšel ze dveří bůh ví kam a zavřel za sebou.
Zírala jsem na Joea s pootevřenými ústy. Na sucho polkl a pomalým opatrným krokem přišel ke mě. Stále se mi díval do očí a sledoval mou mimiku.
Jeho dlaň se náhle objevila na mé lícní kosti až dojela k uchu za které zastrčila pramínek vlasů který mi čouhal do obličeje. Joe tikal pohledem mezi mýma očima a mými rty. Přibližoval se. Přibližoval se tak pomalu abych měla čas uhnout ale já nechtěla. Chtěla jsem konečně cítit na sobě jeho rty. Chtěla jsem abych cítila jeho doteky na rukou, nohách i na těch intimních místech. Přála jsem si to snad již od té doby co se objevil z čista jasna v mých snech. Toužila jsem po něm.
Nejspíš čekáte na tu chvíli kdy Joe spojí naše rty. Nebyl to Joe kdo to udělal, byla jsem to já. Hladově jsem se po něm vrhla a spojila své ruce za jeho krkem. On obtočil své ruce kolem mého pasu. Lepila jsem se na něho co to šlo. Nechtěla jsem aby se mi znovu vzdálil. Jednu ruku jsem umístila do jeho vlasů a tahala podle tempa jeho líbání. Jeho jazyk se jemně otřel o mé rty a já ho pustila dovnitř. Joe začal dělat proti mě kroky a já musela couvat až jsem narazila zády do dveří.
Jednu ruku z mého pasu přemístil na můj krk který jemně začal držet a mě z toho neunikl tichý sten plný vášně. Jeho teplé rty se odvzdálily a přesunuly se na můj rozžhavený krk. Kůžičku zde mírně skousl natož já více zatahala za jeho hnědé kadeře.
Neřešila jsem ten tichý hlásek uvnitř sebe který se bál abych nedopadla tak jako to bylo s Nathanielem. Ignorovala jsem ten pocit ale za to jsem se věnovala tomu pocitu který mi Joseph právě dává. Jeho polibky se znovu přemístily a to na kůži kolem živůtku a na ramena. Srdce mi bilo o sto šest a myslím že si to určitě všiml.
Nemůžu uvěřit že jsem zažila líbání při California dreamin'..Bylo to až vzrušující co Joe se svými rty dokázal. Po chvilce se ale od mé kůže odtrhl a podíval se mi do očí. Byl také tak hladový jako já. Oba jsme chtěli více ale něco stálo v cestě. Jo ovšemže, vlastně moje první láska. Jak skvělé a romantické..
,, Miluju tě.. " hlesl Joe a přitom se mi díval do očí.
,, Já tebe taky.." šeptla jsem a přerušila náš oční kontakt dalším polibkem.
Odtáhla jsem se od něho.
,, Musíme na to pomalu dobře? Kvůli tomu čím sis prošla. Nechci na tebe tlačit. " řekl a pohladil mne po vlasech. Kývla jsem na souhlas a usmála se na něho.
Nejraději bych si tohohle kluka vzala.
ČTEŠ
Perfect Love 2 (Joseph Quinn)
RomancePokračování Perfect love je tu! Sam začíná velké dobrodružství v herectví. Dostane ji to do výšin. Zjistí že být slavná je trochu těžší ale také zjišťuje, že po těch letech nedůvěry, může přece jen někomu důvěřovat..