11. Kapitola

29 7 3
                                    

PŘÍTOMNOST..

SAM>

,, Tati? " procházela jsem místnostmi našeho domu dokud jsem ho nenašla sedět na své posteli. Na klíně měl laptop na kterém něco ťukal prsty. Vzhlédl na mě a usmál se od ucha k uchu.
,, Už jsi doma? Říkala jsi že tam budeš celý den." odložil laptop a poplácal dlaní vedle sebe na posteli ve znaku, abych si k němu přisedla. Tak jsem i udělala a u toho si protáhla ztuhlé svaly v plažích a nohách.
Nehodlala jsem mu říct celou pravdu o tom že jsem se málem utopila v bazénu.
,, Nějak se to zkrátilo. " usmála jsem se na něj aby si nedělal starosti. Jemně kývl,, Co jdeš dělat?" zeptal se.
,, Nejspíš si dám něco k jídlu, po tom všem jsem nějak hladová. " vstala jsem a namířila si to ke dveřím.
,, Dobře.. Byl jsem na nákupu, tak si něco dobrého vyber." mrkl na mě a na klín si vrátil svůj pracovní počítač.
Zavřela jsem za sebou dveře a vydala se do kuchyně. Přitom jsem stihla ještě zapnout televizi.
,, Oblíbená světově známá série Stranger Things ještě nekončí! Bratři Dufferovi prozradili, že pátá série není poslední! "
Voda, které jsem si lokla z hrníčku mi zaskočila v hrdle a začala jsem šíleně kašlat. Pátá série není poslední? Vždyť mi nikdo z ostatních nic neřekl, nýbrž Dufferovi. Zřejmě tam možná budu ještě déle než jsem si představila.

~~~~>

Četla jsem knihu ale nesledovala děj. Neustále jsem na něco myslela.. Spíše na někoho.
Joe..
Přemýšlela jsem nad tou chvílí kdy jsem si přiznala že opravdu něco k němu cítím a že to jen nejsou mé výlevy. Něco mě na něm velmi fascinuje. Vidím ho jako zrnko černé kávy mezi hráškem. Vyčnívá, vzdy vyčníval. Možná to tak beru jen já.
Líbí se mi tím že je jiný.. Že je mi blízko. Je to jako kdybychom byli dva magnety stejného typu které se mají k sobě přitáhnout ale něco jim v tom vadí.
Neustále nemohu přestat na jeho smutné jiskry v očích když zjistil že někoho miluji. Ten žal který jsem v jeho obličeji rozpoznala. Bylo mi ho líto. Avšak jednou, v pravou chvíli se vše dozví ať už mě miluje či ne.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Perfect Love 2 (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat